ابوالفضل قدیانی: علی خامنه‌ای کرونا را تبدیل به آلت قتاله ای علیه مردم ایران کرده است / او تا کنون فجایع بسیاری در عرصه‌های مختلف آفریده است

By | ۱۴۰۰-۰۵-۲۹

مستبد امروز ایران علی خامنه‌ای از هیچ فرصتی برای ضربه زدن یه ملت تحت ستم ایران غفلت نمی کند او تا کنون فجایع بسیاری در عرصه‌های مختلف آفریده است که از تازه ترین آنها کشتار سهمگین کروناست .

علی خامنه‌ای عملاً کرونا را تبدیل به آلت قتاله ای علیه مردم ایران کرد با اتخاذ مواضع و تصمیم های ضد ملی خود ( با توجه به اعتراف مقامات دولتی که آمار واقعی مرگ سه تا چهار برابر آمار رسمی است) صدها هزار نفر از مردم بی پناه مظلوم را به مسلخ کرونا برد و قربانی هوسبازی ها و جاه طلبی های خود کرد .

این بزرگترین دشمن ملت ایران مسبب اصلی این فاجعهٔ عظیم می باشد وی در ابتدا با کتمان و ناچیز شمردن کرونا و در گام بعدی با فرا فکنی و این که کرونا توطئه دشمن است و سپس با رد کردن کمک های بین المللی در مقطعی حساس به گسترش و تشدید کرونا پرداخت و در مرحله آخر با دستور مرگ آفرین خود مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن از آمریکا و انگلیس و اختلال در ورود واکسن از کشورهای دیگر، کینه توزانه و انتقام‌جویانه به قتل عام انسان های بی پناه اقدام نمود . چرا؟

چون به روشنی می داند و می بیند که بیش از نود درصد مردم با او و حکومت ضد ملیش به شدت مخالفند . طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» که در حقیقت طرح سانسور سراسری و تشدید و گسترش اختناق ملی از طریق قطع اینترنت و قطع ارتباط مردم با جهان خارج می باشد به همین منظور در دستور کار مجلس مطیع و منقاد و دست نشانده اش قرار گرفته است که جرم ها و فجایع آفرینی‌ها و سرکوب هایش پنهان و مکتوم مانده و افکار عمومی ایران و جهان از آن مطلع نگردند . ماشین سر کوبش همچنان علیه آزادیخواهان ، عدالت طلبان و مدافعان حقوق بشر فعال است .

روز شنبه بیست و سوم مرداد خبر دستگیری مهدی محمودیان ، مصطفی نیلی، آرش کیخسروی، مریم فرا افراز، لیلاحیدری، محمدرضا فقیهی و محمد هادی عرفانیان منتشر شد این عزیزان به خاطر آزادی خواهی ،عدالت طلبی ، دفاع از حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت دستگیر شده‌اند .امید است هر چه زودتر آزاد شوند. قبل از آن عمال سرکوبگرش جواد لعل محمدی این معلم شریف و یکی از چهارده نفری که خواهان استعفای علی خامنه‌ای و تغییر نظام بوده را دستگیر و به مکان نا معلومی برده و روزها به شکنجه و آزار و اذیت او پرداختند . وی در یک ویدئو این اقدام خشونت بار و ضد انسانی را افشا و آثار شکنجه اش را در معرض دید همگان قرار داده است .

البته در فاجعه کرونا دولت بی کفایت و وزیر بهداشت و درمان متملق ،چاپلوس و دروغگویش که تحت فرمان مستبد ایران هستند هم مسئولند و باید پاسخگو باشند، اما مقصر و مسئول اصلی علی خامنه‌ای است که تمامی این مصایب و فجایع را بوجود می آورد که حکومت غیر قانونی، غاصبانه و نا مشروعش تداوم یابد ،او برای تداوم قدرت شیطانیش حاضر شد به تشکیلات بنیاد گرا، جنایتکار و ضد بشر طالبان کمک کرده و این گروه تروریستی را تبرئه کند چرا که هدف برایش هر وسیله ای را توجیه می کند. اما عاقبت مردم با جنبش یک پارچه و سراسری خود او و نظامش را از سریر قدرت به زیر خواهند کشید .

همانطور که بارها گفته ام مسالمت‌آمیز ترین و خشونت پرهیزترین شیوه تغییر نظام ، استعفای علی خامنه‌ای( که باید کنار رود چون منتخب مردم نیست ) و برگزاری رفراندوم تغییر نظام جمهوری اسلامی و جایگزینی نظام جمهوری دمکراتیک سکولار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *