سنگ تمام پدرزن برای داماد؛ علیرضا زاکانی همسر دخترش را مشاور خود کرد

By | ۱۴۰۰-۰۸-۰۴
علیرضا زاکانی شهردار تهران که در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ نامزد پوششی رئیسی بود، در حکمی حسین حیدری همسر دخترش مریم زاکانی را به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرده است.
حسین حیدری همسر همان دختر زاکانی است که دوره تحصیلات تکمیلی‌اش را در سوییس سپری کرده است و افشای آن حنجال زیادی به راه انداخت.
  آقا داماد سال ۹۳ به همراه مریم زاکانی و داود حیدری شرکت کامپیوتری با نام «عرش رایانه شریف» تاسیس کردند که در زمینه خدمات رایانه‌ای به موسسات و شرکت‌ها فعالیت می‌کند.
  سال ۹۸ هم در آگهی تغییرات شرکت دیگری با نام «عمید رایانه شریف» حسین حیدری به عنوان مدیرعامل و مریم زاکانی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.
  یکی از نکات جالب توجه که در وبسایت عمید رایانه شریف آمده این است که افرادی که مشمول خدمت سربازی می‌شوند اکر در زمینه‌های فعالیت این شرکت تخصص داشته باشند می‌توانند «خدمت سربازی خود را به صورت امریه یا پروژه در عرش» بگذرانند.
  این شرکت مشتریان خاصی هم دارد؛ از همراه اول گرفته، تا بانک صادرات، برنامه خندوانه، شرکت ارتباطات زیرساخت مخابرات ایران، هلال احمر، سازمان لیگ فوتبال ایران، سازمان تامین اجتماعی، شرکت مترو تهران، فروشگاه‌های رفاه و …!
  نام آقا داماد سال ۹۶ در آگهی تاسیس شرکتی به نام «ایده نگار عرش» دیده می‌شود؛ رئیس هیات مدیره این شرکت یکی از اصلی‌ترین عوامل برنامه خندوانه است؛ «رامبد حوان تبریزی». مدیرعامل این شرکت هم شاه‌داماد زاکانی یعنی حسین حیدری است. از قضا برنامه خندوانه یکی‌ از‌ مشتریان شرکت عرش رایانه شریف هم هست! از سال ۹۶ که آگهی تاسیس این شرکت منتشر شده، هیچ آگهی دیگری از «ایده نگار عرش» دیده نمی‌شود.
  حالا معلوم نیست آقا داماد با این همه مشغولیت آیا به مشاوره دادن به پدرزن می‌رسد یا نه!
روزآرزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *