این مافیای عمامه دار کیست؛ پشت‌ پرده‌ها چه کسانی هستند؟

By | ۱۴۰۱-۰۱-۲۸

پشت‌ پرده‌ها چه کسانی هستند؟ عنوان مطلبی در روزنامه سیاست روز است که به ساختار فاسد و مافیایی که سر تا پای نظام فاسد خامنه ای را در نوردیده است و با دست باز به غارت و چپاول نجومی مشغولند اشاره می‌کند.

این روزنامه نوشت:… انگار باندهای مافیایی در زمینه‌های گوناگون دست دارند. ماهیت باندهای مافیایی بیشتر انتفاع اقتصادی است و برای این منظور دست به هر کاری می‌زنند. مافیای خودرو که در یک روز باعث می‌شود سمند ۴۰میلیون تومان قیمتش برود بالا، مافیای دارو، مافیای اسلحه، مافیای قاچاق انسان و هر آنچه که با پول کثیف در ارتباط است.

قیمت برنج بالا می‌رود می‌گویند مافیای برنج! قیمت گوشت بالا می‌رود مافیای گوشت نقش دارد، قیمت هویج و شلغم بالا می‌رود باز هم مافیا نقش دارد. قیمت خانه بالا می‌رود و مردم را در شرایط سخت قرار می‌دهد مافیای مسکن خودنمایی می‌کند.

این مافیا کیست و کجاست که سال‌های سال است هیچ نهاد و سازمانی نمی‌تواند آن را شناسایی و با آن مبارزه کند؟! آیا قدرت این مافیا از قدرت دولت، مجلس، قوه قضاییه و این همه دستگاه و نهاد موجود در نظام کشور بالاتر است و توانایی مقابله و مبارزه با آن را ندارند؟!

با وجود چنین مافیایی عنان مملکت را بدهیم به‌دست این مافیا، خودش اداره کند، خلاص! چه زحمتی است که مسئولان می‌کشند و خود را به دردسر می‌اندازند؟ کارها را به مافیا واگذار کنند شاید اوضاع بهتر شود!…

هر اتفاقی که در کشور بر سر اقتصاد می‌افتد مسئولان می اندازند گردن این مافیا؛ اگر پشت‌پرده و مافیا در کشور وجود دارد که دارد، به این مفهوم است که آنها کشور را اداره می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *