طعنه علی کریمی به افشای رقم دریافتی‌ها در فدراسیون فوتبال: چه بریز و بپاشی بوده در فدراسیون ورشکسته / آقای ماجدی شوخی کردن که فدراسیون پول نداره

By | ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

با افشای رقم پاداش و پول تو جیبی‌های عکاس و مشاوران شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس عزل شده فدراسیون فوتبال، علی کریمی به این موضوع واکنش نشان داد. کریمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این باره نوشت: “چه بریز و بپاشی بوده در فدراسیون ورشکسته؟! آقای ماجدی شوخی کردن که فدراسیون پول نداره”.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به ارقام لو رفته از پاداش‌های فدراسیون فوتبال در زمان شهاب‌الدین عزیزی‌خادم واکنش نشان داد.

با افشای رقم پاداش‌ و پول تو جیبی‌های عکاس و مشاوران شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس عزل شده فدراسیون فوتبال، علی کریمی به این موضوع واکنش نشان داد.

کریمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این باره نوشت: “چه بریز و بپاشی بوده در فدراسیون ورشکسته!! آقای ماجدی شوخی کردن که فدراسیون پول نداره”.

چندی پیش میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که “الان هیچ پولی در فدراسیون نداریم و برای بازی نیاز به پول داریم. من فدراسیون فوتبال را با ٢٠٠ میلیون پول تحویل گرفتم. دوستان در وزارت ورزش و سازمان لیگ کمک کردن که تیم های مختلف را مسابقات اعزام و حقوق کارمندان را پرداخت کنیم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *