سارقان بانک ملی دستگیر شدند/ کشف بخش اعظمی از امانات مسروقه

By | ۱۴۰۱-۰۳-۲۰

پلیس آگاهی تهران بزرگ لحظاتی پیش از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی خبر داد. متهمان ۱۳ نفر هستند که در شهرهای مختلف ایران و ترکیه به دام افتادند. حال پرسش افکار عمومی این است که این صندوق‌ها به بانک بازگردانده می‌شوند یا خیر؟ آن‌طور که رئیس پلیس پایتخت می‌گوید، بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شده است.

کشف بخش اعظمی از امانات مسروقه

به گزارش تجارت‌نیوز پلیس آگاهی تهران بزرگ لحظاتی از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملیخبر داد. تعداد متهمان فعلا ۱۳ نفر اعلام شد که دو شهرهای مختلف کشور متواری بودند.

در همین زمینه رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: یکی دو روز است که سارقان بازداشت شده‌اند. تقریبا تمامی سارقان و مرتبطان این سرقت که بعضی داخل و بعضی خارج از کشور بودند بازداشت شده‌اند.

سردار حسین رحیمی توضیح داد: بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شد. آن‌طور که او می‌گوید: از عوامل بانک کسی نقش مستقیم در این سرقت نداشت، اما قصوراتی متوجه آن‌هاست.

رحیمی افزود: ۱۰ نفر از متهمان به سرقت در داخل و سه نفر توسط اینترپل دستگیر شده‌اند و در حال انتقال به کشور هستند.

در این بین اما مردم، به‌ویژه مال‌باختگان بانک ملی، خواستار شفافیت بیشتر در این زمینه هستند. شهروندان می‌خواهند مشخصات کامل سارقان و نحوه دسترسی آن‌ها به صندوق امانات و سیستم‌های امنیتی کاملاً روشن شود.

پلیس آگاهی نیز برای اطمینان‌بخشی به مردم تصاویری منتشر و اعلام کرد که اموال مسروقه ضبط شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *