برق مجتمع کشت و صنعت هفت تپه بخاطر بدهی فطع شد و کارگران بیگار شدند

By | ۱۳۹۷-۰۴-۰۴

کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه از تعطیلی موقت به دلیل قطع برق واحد‌های «خوراک دام»، «تلمبه‌خانه» و تاکستان‌های زیر کشت این کارخانه به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره برق در شهرستان هفت تپه خبر دادند. همچنین بنا برخبری دیگر، مشکل عدم پرداخت دستمزد معوقه نزدیک به هزار و هفتصد کارگر شهرداری بروجرد در استان لرستان هنوز ادامه دارد، از سوی دیگر رئیس دادگستری قوچان می گوید که “واحد دوچرخه‌سازی قوچان حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد که دو نیم میلیارد تومان آن؛ مطالبات معوقه کارگران است”.

به گزارش ایلنا، مورخ ۳ تیر ۱۳۹۷، کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه از تعطیلی موقت به دلیل قطع برق واحد‌های «خوراک دام»، «تلمبه‌خانه» و تاکستان‌های زیر کشت این کارخانه به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره برق در شهرستان هفت تپه خبر دادند.

کارگران کارخانه مجتمع کشت و صنعت هفت تپه می‌گویند: “از بیست و ششم خرداد ماه فعالیت واحدهای «خوراک دام»، «تلمبه‌خانه» و تاکستان‌های زیر کشت این مجتمع به دلیل قطع برق متوقف شده و درنتیجه حدود ۱۶۰ کارگر شاغل در این واحدها کاری برای انجام دادن ندارند”.

گفته می‌شود؛ ماموران اداره برق شهرستان هفت تپه به دلیل انباشت بدهی حدودا ۲۳ میلیارد تومان، اشتراک برق این واحدهای کشت و صنعت هفت تپه را قطع کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *