نامه سرگشاده «عباس واحدیان شاهرودی» یکی از امضاکنندگان بیانیه‌ی استعفای رهبری و گذار برای برگزاری رفراندوم آزاد خطاب به مردم ایران

By | ۱۳۹۸-۰۴-۲۳

خطاب به ملت شریف ایران، ریاست سازمان ملل متحد، سازمان محترم عفو بین‌الملل و کلیه‌ی مجامع حقوقی جهان

همان‌گونه که گروه ۱۴ تن در بیانیه‌ها و مصاحبه‌های پیشین خود اذعان داشتند، تحت حاکمیت استبدادی ولایت مطلقه فقیه کشورمان در آستانه نابودی کامل قرار دارد. بدین خاطر با طرح مطالبه‌ای مدنی که بی‌گمان خواست اکثریت جامعه ایران است، تنها راه نجات میهن را در عبور کامل از رژیم و گفتن #نه_به_جمهوری_اسلامی دانستیم.

با استقبال عمومی و فراگیر شدن این بیانیه‌ها، دستگاه سرکوب‌گر رژیم تهدیدات و حملات و دستگیری اعضا را آغاز نمود. سه روز پیش همرزم عزیزمان «محمد نوری‌زاد» را با پرونده‌سازی واهی دستگیر نمودند و امروز یکی دیگر از ۱۴ تن یعنی جناب «محمد مهدوی‌فر» را بازداشت کردند. و همه این تهدیدات فقط یک پیام دارند: ساکت شوید و الا خاموش‌تان خواهیم کرد.

بنده با خبر شدم که میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور هم اینک بر سر چگونگی مقابله با ما (چیدن سناریو قتل یا دستگیری) اختلافاتی حاکم است. اما در این‌جا لازم است ملت عزیز ایران و همه جهانیان بدانند مقصر هر گونه سوءقصد به جان ما حاکمیت نظام و شخص رهبر، قوه قضاییه، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروهای خود سر وابسته به رژیم و حتی شورای امنیت ملی خواهد بود.

نباید فریب سناریوهای آنان را بخورید چرا که مسلم است پس از ترور و قتل ما سعی می‌کنند تقصیر را متوجه یک شخص و یا بخشی از یک نهاد نمایند.

حال که این رژیم دیکتاتوری به جز سرکوب پاسخ دیگری به مطالبات بر حق مردم نمی‌دهد بنده بعنوان یکی از امضا کنندگان بیانیه از ملت ایران و رهبران اپوزیسیون انتظار دارم هرچه سریع‌تر با اتحاد حول محور ایران و برای آزاد کردن کشور خود اقدام نمایند.

آزادی کلیه زندانیان سیاسی از جمله دو همرزم‌مان «محمد نوری‌زاد» و «محمد مهدوی‌فر» تنها زمانی میسر می‌شود که ملت ایران یک‌صدا با پیوستن به جنبش‌ها و اعتراضات مدنی، اعتصابات عمومی و تحصن در خیابان‌ها حکومت را زمین‌گیر نمایند.

به جز عبور و گذار کامل از این نظام فاسد به کمتر از آن قانع نشوید که باقی ماندن حتی یک ویروس در هرم قدرت این رژیم به مثابه بازگشت دوباره استبداد است.

به امید رهایی ایران عزیز