پروژه ساخت متروی اهواز به قرارگاه خاتم الانبیا، شاخه اقتصادی سپاه پاسداران، واگذار شد

By | ۱۳۹۹-۱۰-۱۰

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، شاخه اقتصادی سپاه پاسداران، از فسخ قرارداد شهرداری اهواز برای ساخت متروی اهواز با مجری قبلی خبر داد و گفت: شهرداری اهواز، پروژه ساخت مترو اهواز را طبق یک تفاهم‌نامه جدید به این قرارگاه واگذار کرده است.

قرارگاه خاتم الانبیا

سعید محمد افزود که به دلیل شرایط خاص خاک اهواز نقشه‌های ساخت مترو اهواز توسط قرارگاه خاتم طراحی و آماده شده است و در صورت تحویل کارگاه‌ها به سرعت طرح را شروع و قول می‌دهیم ساخت قطار شهری اهواز با سرعت انجام شود.

فرمانده شاخه اقتصادی سپاه پاسداران همچنین از واگذاری چند پروژه شهری دیگر در اهواز به این قرارگاه خبر داد و گفت که از جمله این پروژه‌ها ساخت تقاطع غیر همسطح چمران اهواز، میدان دانشگاه، است و این قرارگاه همچنین به‌زودی ساخت تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی اهواز را نیز آغاز می‌کند.

موسی شاعری، شهردار اهواز، نیز با تایید واگذاری پروژه ساخت قطار شهری اهواز به قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران، گفت که از حدود ۱۴ سال پیش قرار بود قطار شهری اهواز توسط شرکت کیسون ساخته شود که در این مدت ۲۸ درصد پیشرفت کاری داشت و پس از سه بار اخطار و گفتگوهای مختلف قرارداد فسخ شد.

شهردار اهواز همچنین گفت که به شرکت کیسون اعلام شد که با وجود فسخ قرارداد حق شکایت برای ادای طلب خود را دارد و باید تمامی کارگاه‌ها را تحویل دهد، در مقابل شهرداری نیز ضرر و زیان‌های خود را از محاکم قضایی پیگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *