موسوی لارگانی، انحصار واردات روغن پالم در اختیار حسین فریدون برادر رئیس جمهور است

By | ۱۳۹۹-۱۲-۲۳

موسوی لارگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس:
“انحصار واردات روغن پالم در اختیار حسین فریدون برادر رئیس جمهور است.”

یادتونه چند سال قبل که وزیر بهداشت و معاونش گفتن روغن پالم مضر هست، رئیس جمهور چطور از سلامت این روغن صحبت کرد؟
حالا دلیلش مشخص شد!
موسوی لارگانی: انحصار واردات روغن پالم در اختیار حسین فریدون برادر رئیس جمهور است

ناصر موسوی لارگانی در گفت و گویی، با انتقاد از شانه خالی کردن مسئولان در پذیرش مشکلات کشور پس از گذشت 7 سال نیم از عمر دولت، گفت: برخی از اظهار نظرها بسیار عجیب بوده چرا که بیش 5 ماه است با مشکل کمبود روغن و برخی از اجناس و افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها مواجه هستیم. این در حالی است که لایحه بودجه 1400 در آذر ماه به مجلس آمده و دی ماه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر مباحث مربوط به حذف ارز دولتی هم در مجلس به تصویب می‌رسید، ارز 4200تومانی از ابتدای سال 1400 که برای عده‌ای نورچشمی رانت بزرگی را ایجاد کرده و زمینه خروج ارز از کشور را به بهانه‌های مختلف فراهم می‌کرد، حذف می‌شد اما اکنون مستمسک دست سخنگوی دولت قرار گرفته و می‌گوید مقصر کمبود روغن و صف‌های طولانی مجلس است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انحصار واردات روغن پالم در اختیار آقای حسین فریدون برادر رئیس جمهور و واردات موز نیز بر عهده یکی از بستگان ایشان است، تصریح کرد: رئیس جمهور می‌گوید اگر وزارت بازرگانی داشتیم با چنین مشکلاتی در حوزه کالای اساسی نظیر روغن مواجه نمی‌شدیم در حالی که وزرای ایشان اختیار جا به جا کردن صندلی خودشان را هم ندارد. اگر به فرض هم مسئولین وزارت خانه را بر عهده چنین فردی بگذاریم چگونه بازار را کنترل خواهد کرد؟ مگر وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مدیریت مسائل مربوط به تجارت و بازرگانی قائم مقام ندارد؟

دیدبان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *