فائزه هاشمی: اصلاح‌طلبان به مردم اغتشاشگر گفتند و عامدانه آدرس غلط دادند

By | ۱۳۹۹-۱۲-۲۵

فائزه هاشمی،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت اصلاح‌طلبان پس از اعتراضات سراسری سال ۱۳۹۶ «عامدانه» آدرس غلط داده و مردم را اغتشاشگر معرفی کردند.

فائزه هاشمی: «اصلاح‌طلبان وقتی پیروز شدند، یادشان رفت مردم برای چه به آن‌ها رأی داده‌اند»

هاشمی طی گفت‌وگویی با روزنامه شرق که روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه منتشر شده در انتقاد از اصلاح‌طلبان گفت:‌ «از دی ۹۶ موضع‌گیری‌های اصلاح‌طلبان متفاوت شد و اعلام مواضع عجیبی داشتند، به مردم اغتشاشگر گفتند، برای منشأ اغتشاشات عامدانه آدرس غلط دادند و تاکنون نیز این رویه ادامه دارد.»

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به سوالی درباره فاصله‌ گرفتن اصلاح‌طلبان از اصلاحات اشاره کرد: «حتی در احزاب و جریانات سیاسی خودشان، هدف حفظ خود در کنار نظام است.»

او افزود: «مردم سال‌ها بود که از اصولگرایان عبور کرده بودند، از اصلاح‌طلبان نیز به همین دلیل عبور کرده‌اند.»

این فعال سیاسی با اشاره به عدم تحقق انتظارات مردم پس از شرکت در انتخابات گفت: «تفاوتی نمی‌کند اصلاح‌طلبان برنده شوند یا خیر، باز همین عملکرد ادامه می‌یابد.»

فائزه هاشمی در زمینه اینکه اصلاح‌طلبان حسن روحانی را گزینه ائتلافی و انتخاب بین بد و بدتر عنوان می‌کنند پاسخ داد: «خود اصلاح‌طلبان در مجلس و در شورای شهر و در سمت‌های مختلف در دولت در این سال‌ها چه عملکرد قابل دفاعی دارند؟ این صحبت‌ها فرافکنی است.»

او اضافه کرد اصلاح‌طلبان «بهتر از هرکسی می‌دانند که اعمالشان در این سال‌ها مردم را از صندوق‌های رای دور کرد.»

این فعال سیاسی در ادامه شیوه اداره احزاب اصلاح‌طلب در کشور را غیردموکراتیک دانست و گفت: «یعنی درون احزاب مهندسی می‌کنند. وقتی مسیر درست نباشد، اصلاح‌طلب و اصولگرا فرقی نمی‌کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *