ابوالفضل قدیانی: مانع اساسی تولید و سربلندی کشور، شخص علی خامنه‌ای است

By | ۱۴۰۰-۰۱-۱۰

نظام استبداد دینی به ریاست خودکامهٔ متکبر و فریب کار امروز ایران علی خامنه‌ای کماکان البته با شدت بیشتر مشغول سرکوب مردم به خصوص زندانیان سیاسی مظلوم است.

در آستانهٔ سال نو و در ایام نوروز عده ای از زندانیان سیاسی از جمله آتنا دائمی، اسماعیل عبدی، سپیده قلیان،مریم اکبری منفرد،و سعید اقبالی را بر خلاف قانون،ظالمانه با اهانت و تحقیر به زندان های استان های مختلف تبعید کرده اند و ستمی مضاعف در حق آن عزیزان و خانواده های مظلومشان روا داشته اند، ستمی مضاعف است چون که دستگیری فعالان سیاسی اساسا غیر قانونی است لذا باید زندانیان سیاسی بدون قید و شرط آزاد شوند.

آن طور که اعلام شده سعید اقبالی را در زندان رجایی شهر با دو نفر از قاتلان هم سلول کرده اند و بدون کوچکترین احساس مسئولیتی جان وی رابه بازی گرفته اند.بدون تردید این اقدام و اقداماتی نظیر این اقدامی ضد انسانی و غیر قانونی و از سر رذالت و انتقام جویی است.

خودکامهٔ ایران و اعوان و انصار سرکوبگرش از سر بی نوایی و تهیدستی ،سوء مدیریت و ناکارآمدی پس از هر شکست در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی با مشاهدهٔ نا رضایتی و اعتراضات روزافزون مردم و اضمحلال مشروعیت نظام استبداد دینی با روی آوردن به سرکوب شدیدتر معترضان به خصوص زندانیان سیاسی عقده گشایی و انتقام گیری می کنند چرا که عرضه و هنری جز سرکوب و فریب متاع دیگری در چنته ندارند. به خیال خام خود می خواهند با استراتژی رسوای نصر بالرعب ، معترضان،آزادیخواهان،عدالت طلبان و مخالفان را از میدان مبارزه مدنی و خشونت پرهیز بیرون کنند.زهی خیال باطل نه تنها مخالفان ،منتقدان، و معترضان آزادی خواه، عدالت طلبان خشونت پرهیز میدان را خالی نمی کنندبلکه همانطور که به عیان می بینیم و تجربه نشان داده است مخالفان استبداد بر سر موضع حق طلبانه خود مصمم تر و در پیگیری مطالباتشان جدی تر و مقاومتشان در برابر استبداد بیشتر خواهد شد، به همین دلیل عدهٔ زیادی از زندانیان عزیز در حمایت از زندانیان تبعیدی دست به اعتصاب غذا زده و طی بیانیه‌ای سرکوبگران را محکوم کرده اند و این چنین اعتراض خود را به مسئولان مسئولیت نشناس به سمع و نظر مردم رساندند.

بر همگان آشکار است که تشت رسوایی استراتژی نصربالرعب از بام ایران افتاده است. مردم به روشنی می بینند که این استراتژی ضد حقوق بشر بر پایهٔ رعب و وحشت جبار ایران و بازوان سرکوبگرش بنا شده‌است که نه تنها مشکل استبداد را حل نخواهد نکرد بلکه دائما بحرانهایش را تشدید و مشکلاتش را افزون تر خواهد کرد. علت اصلی این رعب و وحشت این است که مستبد و اصحاب استبداد بیشتر از هر کسی می دانند که در میان مردم ایران پایگاه و ریشه ای ندارند و آگاهند که بیش از نود در صد مردم با آنان مخالفند.اگرخود کامهٔ ایران این حقیقت روشن را انکار می کند قدری جرئت و شهامت به کار بندد خود و نظامش را در معرض آراء مردم قرار دهد .تردید ندارم که هرگز چنین شهامتی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *