ریزش یک ساختمان ۴ طبقه در کرمانشاه ۲ کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت

By | ۱۴۰۱-۰۳-۱۹

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش ساختمانی ۴ طبقه در کرمانشاه و مصدومیت ۷ نفر در پی این حادثه خبر داد.

مجتبی خالدی از ریزش ساختمانی 4 طبقه در شهر نوسود کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: علت ریزش ساختمان هنوز به طور دقیق مشخص نیست. هفت مصدوم از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومین بدحال هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور متذکر شد: سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

فعلا ۲ کشته و ۴ نفر زخمی

فارس نوشت: فرماندار پاوه از تخریب یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به علت نشت گاز خانگی خبر داد و گفت: در کمتر از یک ساعت ۶ نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه ۲ نفر از آن‌ها فوت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

اردشیر رستمی فرماندار پاوه امروز از تخریب یک ساختمان در شهر نوسود خبر داد و در توضیح جزییات این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به علت نشت گاز خانگی منجر شد.

وی با اشاره به حضور سریع عوامل ستاد بحران در محل مذکور، گفت: خود بنده نیز در محل حضور دارم، به گفته مردم ساکن در منطقه هشت نفر در ساختمان ساکن بوده که در کمتر از یک ساعت ۶ نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه ۲ نفر از آن‌ها فوت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تلاش عوامل مربوطه از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی گرفته تا شهرداری، اورژانس و… برای پیدا کردن دیگر افراد همچنان ادامه دارد همه عوامل پای کار هستند.

هومن رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به خبرنگار فارس، گفت: ضمن اعلام آماده‌باش به تمامی نیروهای عملیاتی اورژانس در منطقه؛ ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولاس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *