علی لاریجانی ثبت‌ نام کرده که چکار کند؟ همین چند خط را برایش بخوانید

By | ۱۴۰۳-۰۳-۱۲

در حالی‌که وزارت کشور و کیهان خامنه‌ای به کسانی که قبلا رد صلاحیت شده‌اند هشدار داده بود از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند، علی لاریجانی روز جمعه با احترامات فائقه نسبت به ساحت نورانی امام ملعونش خمینی و ۲جلاد دیگر رئیسی و قاسم سلیمانی ثبت‌نام کرد و به طرز مضحکی با وعده آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی افزود که از روش‌های منسوخ ارتفاع خواهد گرفت!

این در حالیست که در دور قبلی، شورای نگهبان او را رد صلاحیت و علت رد صلاحیت را هم سفرهای خانواده اش به خارج از کشور و موضوع جاسوسی اعلام کرده بود. (تصویری از خانواده مستر لاریجانی که گفته می شود همگی به جاسوسی مشعولند در زیر آمده است)

ثبت‌نام و وعده های علی لاریجانی در حالیست که یک فعال صنفی به خبرگزاری ایلنا گفته: کارگران ایران به اجبار برای کار سخت به کردستان عراق می‌روند. پزشکان و پرستاران برای کار به عمان می‌روند، ریاضی دانان و دانشمندان فیزیک راهی دانشگاه‌های اروپا و آمریکای شمالی می‌شوند و اندیشمندان و سرآمدان علوم انسانی در شرق و غرب اروپا دنبال مسکن و ماوی می‌گردند. مطابق جدیدترین آمارها ایران به ردەهای بالای کشورهای مهاجر فرست صعود کرده و پدیدەی مهاجرت بە نوعی سونامی تبدیل شده است. بخش دولتی ضعیف و ناکارامد، اقتدارگرایی فزایندە، فقدان چشم اندازهای اقتصادی روشن و انقطاع از اقتصاد جهانی، بسته شدن پنجرەهای جمعیتی، فساد گسترده و طرد نظام‌مند نخبگان از اصلی‌ترین عوامل نومیدی ساز و مشوق مهاجرت است. احتمالا سونامی واژەای شایسته برای این وضعیت پاتولوژیک نیست و اصطلاح “خونریزی” مناسب‌تر است. یک خونریزی خطرناک که برای نجات جان بیمار به هر قیمت باید آن را بند آورد. مهاجرت در ابعاد فعلی که شامل فرار گستردەی مغزها می‌شود، مانند خونی است که از بدن وطن می‌رود…

کاربری هم در سایت تابناک نوشته: عده ای لابد به حمایت از همین ها (نامزدهای ثبت نام کرده) خواهند گفت و نوشت که باید ابتدا در مقابل نهادهای انتصابی ایستاد! از این حیث هیچ تفاوتی ندارد که نهادها و مقامات ناکارآمد یا رانت ده و رانت خوار در کدام بخش به چهره نظام خط می کشند، در دولت باشند یا در نهادهای انتصابی و وابسته به هر نهادی! هر کس در هر کجا، به آسیب زدن به اعتماد مردم به نظام سیاسی کشور کمک می کند، در زمره همین افراد هستند! این روزها مردم حس می کنند که سفره ای از پول و امکانات پهن شده است و هر کسی بدون توجه به کار و تلاشش و صرفا با نزدیکی به صاحبان قدرت، پای آن ننشسته اند و می خورند و می برند! باور کنیم ظلم و ستم اینان، همه ما را به زودی با خود خواهد برد!

کانال تلگرامی “نه به جمهوری اسلامی” هم با انتشار تصویر زیر نوشت: دزدی های این خانواده در سمت های سیاسی که تا کنون داشته اند کم بود که علی لاریجانی یکی از برادران دالتون و تبهکار این خانواده ضد ایرانی میخواهد رییس دولت هم بشود و از سفره ریاست جمهوری هم بی نصیب نماند. اما ببینید که فرزندان این جانیان همگی به دامان غرب رفته اند. همان غربی که بیش از چهار دهه است پدرانشان با دشمنی با آن نکبت و بدبختی را به ایرانیان هدیه داده اند و با پول مردم مفلوک انگل زاده هایشان مشغول عشق و کیف در بلاد غرب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *