بازهم گشت ارشاد؛ بازهم رفتار متشنج کننده. ویدیو: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / تهران / خیابان کریمخان

By | ۱۴۰۳-۰۳-۳۰

مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح طلبان قلابی گفته که قبل از انقلاب که سرباز بوده درآمد او از الآن که استاد و جراح است بیشتر بوده است!

اما باید به آقای دکتر! گفت که روزگار مردم فریبی به انتها رسیده است. بروید صحیفه خمینی، جلد۹ص۴۵۰ را بخوانید آنجا که می گوید: آنهایی که دم از اقتصاد می‌زنند و زیربنای همه چیز را اقتصاد می‌دانند از باب این‌که انسان را نمی‌دانند، یعنی چه، خیال می‌کنند که انسان هم یک حیوانی است که همان خورد و خوراک است! منتها خورد و خوراک این حیوان با حیوانات دیگر یک فرقی دارد. این چلوکباب می‌خورد؛ او کاه می‌خورد؛ اما هر دو حیوانند. اینهایی که زیربنای همه چیز را اقتصاد می‌دانند اینها انسان را حیوان می‌دانند. حیوان هم همه چیزش فدای اقتصادش است. زیربنای همه چیزش [است‌] الاغ هم زیربنای همه چیزش اقتصادش است…

مژگان ایلانلو، فیلمساز و فعال حقوق زنان به رادیو فردا می‌گوید که انتخابات را تحریم کرده و رأی خودش را به کسی نمی‌فروشد، چون نماینده‌ای در این انتخابات ندارد. به گفته خانم ایلانلو که از جمله اولین زنانی است که با شروع اعتراضات پس از کشته شدن مهسا امینی حجاب از سر برداشت، تحریم انتخابات یکی از راه‌های مبارزۀ بدون خشونت برای تغییر حکومت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *