تجاوز به پسربچه ١٢ ساله و قتل او در زنجان

By | ۱۳۹۷-۰۴-۰۶

​معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جسد پیدا شده در یکی از مناطق شهر زنجان مربوط به پسر 12 ساله است.

غلامرضا امیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی اعلام خبر مبنی بر پیدا شدن جسدی در یکی از مناطق شهر، پلیس بلافاصله در محل حاضر شده و پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جسد مربوط به پسر بچه 12 ساله است.

وی تصریح کرد: با توجه به شواهد و قرائن، پلیس به چند نفر مشکوک شده که یک نفر مظنون دستگیر شده و بررسی‌ها در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به این‌که شهروندان اخبار موثق را از طریق منابع موثق پیگیری کرده و به شایعات توجه نداشته باشند، خاطرنشان کرد: پلیس اخبار کامل را پس از اتمام بررسی‌ها به سمع و نظر شهروندن خواهد رساند.

جنایت جنسی در یک مجتمع آموزشی

جنایت جنسی در یک مجتمع آموزشی در غرب تهران وارد فاز تازه‌ای شده است. روزنامه سازندگی ماجرای دیگری را از مدرسه معین تهران از زبان یکی از والدین نقل می‌کند.

پدر یکی از دانش آموزان به این روزنامه گفته است: «یک بار بچه‌های ما را به استخر معروفی در تهران بردند و به یکی از بچه‌ها تجاوز شد، اما دوباره بچه‌ها را به همان استخر بردند. این موضوع را هم به تازگی متوجه شدیم وقتی آن را فهمیدیم به مدیر گفتیم چرا این کار را کردی؟ گفت می خواستم از بچه‌ها به عنوان طعمه استفاده کنم! بچه خودش را هم می‌برد طعمه کند؟»

ناظم مدرسه‌ای در غرب تهران که از نوادگان یکی از روحانیون بلندپایه حکومتی است، سر کلاس فیلم پورنو به دانش‌آموزان نشان می‌دهد و ‌‌کودکان شروع می‌کنند به حرف زدن در مورد مسائل جنسی (فیلم زیر). این آقازده متجاوز با دادن مشروبات الکلى به دانش آموزان در نمازخانه، آنها را مجبور به رابطه باهم می‌کرده و سپس خود به دانش آموزان تجاوز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *