حمیدرضا حاج‌بابایی: دولت برای تغییر کابینه اقدام نکند، مجلس وارد عمل می‌شود

By | ۱۳۹۷-۰۴-۰۸

حمیدرضا حاج‌بابایی گفت: تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت است و یک گام رو به جلو برای حل مشکلات محسوب می شود اما اگر دولت اقدام نکند مجلس در این زمینه تصمیم گیری می کند.

به گزارش خانه ملت؛ حمیدرضا حاج‌بابایی، رئیس فراکسیون ولایی مجلس در خصوص موضوع تغییر در تیم اقتصادی دولت، گفت:باید پذیرفت مردم تیم اقتصادی دولت را کارآمد نمی دانند.باید سیاست ها در حوزه اقتصادی به نحوی اعمال می شد که مانع از سوداگری و سوءاستفاده در بازارها می شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رشد قیمت ها در بازار، ادامه داد:اینکه به چه میزان ترکیب تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند را دولت باید تشخیص بدهد بنابراین باید به این موضوع توجه جدی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:به دنبال ایجاد چالش در مسائل نیستیم بنابراین استیضاح اعضای تیم اقتصادی دولت در اولویت نیست و پیشنهاد می شود دولت تغییرات لازم برای تقویت تیم اقتصادی دولت انجام دهد.

حاج بابایی در ادامه گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،تصریح کرد:تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت است و یک گام رو به جلو برای حل مشکلات محسوب می شود اما اگر دولت اقدام نکند مجلس در این زمینه تصمیم گیری می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:سیاست ها و عملکرد اقتصادی دولت قابل قبول نیست که بخشی از این عدم موفقیت به انفعال دستگاه های اقتصادی و بخشی به دلیل عدم وجود برنامه مشخص و غیره مربوط می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *