لجن نامه کیهان: وقایع هفت تپه نتیجه همدستی مدیران لیبرال و چپ های وابسته به عربستان است! 

By | ۱۳۹۷-۰۹-۰۲

کیهان شریعتمداری نیز از قافله عقب نمانده و به تحلیل از اعتراضات کارگری و مردمی در هفت تپه و شوش پرداخته است.

کیهان که به روشنی از برآمد اخیر اعتراضی مردم به وحشت افتاده می نویسد: مدیران لیبرال مآب با رسیدگی نکردن به مشکلات اقتصادی و اجتماعی، موجب انباشت آنها و تولید نارضایتی می‌شوند. در سوی مقابل سر و کله شبه مارکسیست‌ها و چپ نماها برای موج سواری روی همین نارضایتی پیدا می‌شود! چپ‌نماهایی که دست در جیب رژیم آل‌سعود دارند.

کیهان فریبکارانه ادعا می کند: گویا میان آنها تقسیم کاری در جریان است، حتی اگر مخالف هم به نظر بیایند. رد پای هر دو طیف را در تولید برخی نارضایتی‌های کارگری و صنفی و سپس موج‌سواری سیاسی و براندازانه و ضدانقلابی می‌توان دید که همواره موجب به حاشیه راندن مطالبات مشروع صنفی بوده است. در واقع آنان دولبه یک قیچی هستند و سرنخ هر دو طیف به آمریکا می‌رسد.

و بالاخره، کیهان طبق معمول از فرصت استفاده کرده و نیشی هم به رقبای اعتدالی و اصلاح طلب حکومتی اش می زند و می گوید:

وضعیت فعلی کارخانه نیشکر هفت‌تپه و مجتمع کشت و صنعت مغان و موارد مشابه همگی حاصل گره‌زدن اقتصاد به برجام و FATF است. دولتمردان در سال‌های گذشته تمامی امور را به برجام گره زده و مدعی شدند که با امضا و اجرای برجام، تمامی مشکلات حتی مشکل آب خوردن مردم نیز رفع خواهد شد.

کیهان ادامه می دهد: علی‌رغم جوسازی رسانه‌های زنجیره‌ای مبنی بر لزوم پیوستن به FATF، اکنون بیش از ۲ سال از اجرای دستورات FATF توسط دولت سپری شده است. دولت در مدت مذکور بیش از ۹۰ درصد دستورات کارگروه اقدام مالی را اجرا کرده است اما جز رکود اقتصادی و التهابات ارزی، نتیجه دیگری نداشته است.

در حال حاضر ۷ ماه از خروج آمریکا از برجام سپری شده است. مقامات ارشد دولتی صراحتا اعلام کرده‌اند که اروپا توان گشایش کانال مالی را ندارد. کارشناسان نیز اعلام کرده‌اند که اروپا در حال وقت کشی با هدف خرید زمان برای آمریکا و در نهایت جاده صاف‌کنی در اجرای برجام‌های بعدی است. در حالی‌که برجام علیرغم وعده و وعیدهای فراوان، هیچ دستاوردی برای مردم نداشت. دولتمردان و رسانه‌های زنجیره‌ای به بزک FATF مشغول هستند و مدعی‌اند که با اجرای دستورات FATF مشکلات اقتصادی رفع می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *