سلطه هر چه بیشتر رئیسی و مصباح یزدی بر صدا و سیما

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۲

سلحشوری معتقد است: جناحی که از دستگاه‌های تبلیغاتی بالایی برخوردارند انتصاباتی که به دلشان نباشد را در بوق و کرنا می‌کنند و خیلی سازمان‌یافته به تخریب افرادی که متعلق به جریان مقابل آن‌ها هستند، می‌پردازند.

این روزها، روز جولان جبهه پایداری بر صداوسیماست، پیش از این فروغی باجناق فرزند حداد عادل به مدیریت شبکه سوم منصوب شده بود. مهدی آذرپندار نیز از چهره‌های جوان نزدیک به پایداری بود که در شبکه سوم پست گرفته بود. فرزند حداد هم در همین هفته در شبکه سه پست گرفت تا به همراه میثم نیلی ستاد جوان انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی به صدا و سیما منتقل شده باشد.

پروانه سلحشوری نماینده تهران به رویداد۲۴ می‌گوید: فکر می‌کنم جناحی که از دستگاه‌های تبلیغاتی بالایی برخوردارند انتصاباتی که به دلشان نباشد را در بوق و کرنا می‌کنند و خیلی سازمان‌یافته به تخریب افرادی که متعلق به جریان مقابل آن‌ها هستند، می‌پردازند. متاسفانه در چنین شرایطی تنها به خاطر برخی افکار سیاسی، اخلاق زیر پا گذاشته می‌شود، اما وقتی همین انتصابات و فامیل‌بازی‌ها در سازمان‌هایی که تحت نظر آن‌ها است اتفاق می‌افتد خبری از انتقاد نیست.

به گزارش رویداد۲۴ اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما (شامل علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حدادعادل، احمدعبودتیان و جعفر عبدالملکی) که قرار است برای یک شبکه رسانه‌ملی فکر کنند، همگی به جریان‌های اصولگرای دست‌راستی مثل جریان پایداری نزدیک‌اند. این جریان به لحاظ تئوریک به افکار مصباح یزدی نزدیک است و به لحاظ اجرایی حامیان ابراهیم رئیسی محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *