روحانی: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم، مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است./ ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان مؤسسات مالی پرداخت کردیم

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۴

رییس‌جمهور ایران در یک سخنرانی در دانشگاه سمنان در آستانه روز دانشجو، در مورد موضوعات مختلفی از جمله پولشویی، مؤسسات اعتباری، مذاکره با آمریکا و بازداشت دانشجویان صحبت کرد.

او گفت آمریکا تا کنون ۱۱ مرتبه به طور مستقیم و غیرمستقیم درخواست مذاکره با ایران را مطرح کرده اما این درخواست‌ها “بر مبنای عزت” پذیرفته نشده‌اند. روحانی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با پرونده مؤسسات اعتباری عنوان کرد، تا کنون ۳۰ هزار میلیارد تومان از خزانه دولت به مالباختگان این مؤسسات پرداخت شده است.

او همچنین در مورد بازداشت‌های امنیتی در دانشگاه‌ها گفت: «به وزیر علوم بارها گفته‌ام روبروی زندانی کردن دانشجو به بهانه‌های سیاسی بایستد.»

حسن روحانی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان: اگر قرار است جلوی آمریکا بایستیم، مشکلات و زخمی شدن و زخمی کردن هم جزو این رویارویی است.

حسن روحانی گفت:  “سال گذشته آمریکا ۸ بار مستقیم و امسال ۳ بار غیر مستقیم درخواست مذاکره داشت، بر مبنای عزت مردم نپذیرفتم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *