فرزند غلامحسین الهام که با هزینه دولت بورسیه شد ؛به کشور بر نگشت!!

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۹

این آقازاده پسر فرزند ابوالمشاغل دولت نهم (احمدی‌نژاد ) غلامحسین الهام و مبدع واژه معجزه هزار سوم فاطمه رجبی است؛ فارغ التحصیل هوا وفضای دانشگاه شریف در مقطع لیسانس است که بعد از اتمام درس برای مقطع ارشد توسط بنیادملی نخبگان بورسیه دانشگا‌ههای روسیه شد!!!

‏با اتمام تحصیل در روسیه ، فرزند حامیان پاکدست احمدی‌نژاد تصمیم گرفت با بورسیه مرکز ملی نخبگان مقطع دکترای خود را در آمریکا ادامه دهد؛ درسش که تمام شد علیرغم اخطارهای مکرر به ایران برنگشت!!

‏در دولت حسن روحانی یک خانه مسکونی در شهرک آزادی متعلق به غلامحسین الهام که وثیقه بورسیه علی الهام بود در اختیار دولت قرار گرفت و علی آقا هم برای مقطع فوق دکترا عازم آلمان شد.
‏حالا که علی الهام در آلمان مشغول تدریس در دانشگاه است و قیمت ارز بالا رفته با وساطت برخی افراد غلامحسین الهام در حال پس گرفتن خانه مسکونی خود از دولت و پرداخت جریمه نقدی به جای وثیقه است؛ می‌بینید چقدر پاکدست هستند.

‏از بیت‌المال خرج تحصیل او شده که در این مقطع مورد نیاز کشور برگردد و به عنوان متخصص حوزه هواوفضا به مردمش خدمت کند اما او از پروژه تحقیقاتی ساخت ابر هواپیماهای مسافری در آلمان خبر داده است؛ آنهم با پول دولت ایران!!/ سحام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *