۱۸ نفر از نمایندگان اصفهان در پی استعفای خود در جلسه علنی روز یکشنبه حاضر نشدند

By | ۱۳۹۷-۰۹-۲۵

به گزارش تسنیم ، جواد ابطحی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در این خصوص بیان داشت: نامه استعفای نمایندگان این استان در روز چهارشنبه هفته گذشته (14 آذر)به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: دولت در بودجه سال 98 که آن را تهیه و تنظیم کرده است، پروژه‌های آب‌رسانی به استان اصفهان را حذف کرده است که ما 18 نماینده استان اصفهان نیز در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس و در اعتراض به این تصمیم دولت، استعفای خود را اعلام کردیم.

این نماینده افزود: براساس تصمیم و استعفای نمایندگان استان اصفهان، هیچ‌کدام از آنها در جلسه علنی امروز مجلس حضور نیافته‌اند و تا حل نشدن این مشکل، روند ادامه دارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز یکشنبه 25 آذر 97 در اعتراض به عدم تامین آب شرب 5 میلیون شهروند اصفهانی توسط دولت در اقدامی اعتراض آمیز به جای حضور در مجلس در دفتر آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان تجمع کردند.

وی تاکید کرد: این تجمع اعتراض آمیز ما به خاطر عدم تامین آب شرب 5 میلیون شهروند اصفهانی و آب زاینده رود در این رابطه است که آب پشت سد نسبت به آذر ماه سال گذشته نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش نیز داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *