به حسن رأی دادیم، حسین رئیس‌ جمهور شد!

By | ۱۳۹۷-۰۹-۲۶

یک اقتصاددان و صاحب نظر ارشد در امور تجارت جهانی نسبت به انتصاب داماد روحانی بعنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شدیدا واکنش نشان داد و گفت: ایشان قرار بود کاری کنند که هم چرخ سانترفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم. اما حالا چرخ زندگی مردم خوابید و چرخ زندگی بستگان ایشان به گردش درآمد!


به گزارش تسنیم، محمدرضا سبزعلیپور افزود: جناب آقای  روحانی!! یکی از مواردی که مردم و فعالان اقتصادی به آن خیلی حساس شده و بعضاً با ما در میان میگذارند این است که چرا پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، برادر محترم رئیس جمهور (آقای حسین فریدون) بیش از حد معمول در برابر رسانه ها ظاهر میشود و هر کجا رئیس جمهور محترم تشریف میبرند چهره برادرشان حضور وی را تحت الشعاع قرار داده و بیش از ایشان در دید دوربین های رسانه هستند. همین امر موجب شده تا عده ای چنین تصور کنند که “حسین فریدون” برای آقای روحانی و غالب دولتمردان خط و خطوط تعین می‌کنند!! به همین خاطر غالب مردم این جمله را با یکدیگر رد و بدل میکنند که ((ما به “حسن” رأی دادیم اما “حسین” رئیس جمهور شد!!))

وی افزود: ایشان بجای درس گرفتن از عواقب بکارگیری نادرست برادرشان در دولت، در کمال تعجب “شایسته سالاری” را بورطۀ فراموشی سپرده و متأسفانه فامیل بازی را بشدّت در دولت شان ترویج دادند و از برادر و خواهر زاده گرفته تا پسر عمو و پسر عمه و…. دهها فامیل دیگر را در پستهای مهم دولتی منصوب کردند!!

علیپور افزود: در حالی دامادِ جوانِ 33 ساله و بی سابقۀ رئیس جمهور را به پست معاونت “وزارت صمت” منصوب نموده اند که اینجانب طی 5 سال گذشته آنهم با بیش از 33 سال سابقۀ کار در امر اقتصاد و تجارت جهانی (یعنی بیش از سِن دامادِ جوان) اجازۀ ورود به وزارت صنعت، معدن و تجارت را نداشته ام! جناب آقای روحانی با عملکرد تأمل برانگیز خود، چرخ سانترفیوژها و زندگی مردم را بخوبی خواباندند و فقط چرخ زندگی و ارتقاء پُست و مقام دوستان و بستگان شان را به گردش درآوردند! آقای روحانی عزیز!! مردم شریف ایران مستحق این همه درد و رنج و ناراحتی نیستند، پس با عملکرد تأمل برانگیزتان، بیش از این روح و روان مردم عزیزمان را به درد نیاورید.

وی گفت: (آقای روحانی; چاپلوسان و فرصت طلبان، آبرو و اعتبار ملت، نظام و حتی جنابعالی را به بازی خواهند گرفت. مردم شریف ایران و فعالان اقتصادی حضور افراد بی تعهد، ضعیف، بی تجربه، فرصت طلب… و کسانی که برای کسب پست و مقام، به قول آقای احمدی نژاد زنبیل خود را در ستاد انتخاباتی همه کاندیداها به نوبت گذارده بودند را در کابینه دولت تدبیر و امید قبول نداشته و برنمی تابند: جمعی از دوستان و مسئولین سابق نظام، حضرتعالی را در ایام تبلیغات انتخابات یاری و همراهی کردند که تعداد و نام و مشخصات آنان بر همه عیان میباشد اما بمحض اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد و نام جنابعالی بعنوان پیروز انتخابات یازدهم اعلام گردید ناگهان از زمین و زمان دوستان مثلاً جدید و قدیمی شما!! و افراد جویای میز ریاست بر سرتان باریدن گرفت و آنقدر دوست و فامیل پیدا کرده اید که خودتان نیز متعجب شده اید!! لکن سؤال اصلی اینجاست که اگر در انتخابات پیروز نمیشدید آیا باز هم این آقایان حالی از شما میپرسیدند؟ برخی از این افراد جزء کسانی هستند که برای کسب پست و مقام همانند جاسوسهای چند جانبه در ستاد انتخاباتی اکثر کاندیداها حضور داشتند و حالا دور همه شکست خوردگان انتخابات را خط کشیده و بدور جنابعالی جمع شده اند. فی الواقع هر چه ضربه بر این کشور و مردم وارد شده بواسطه حضور همین افراد طاووس صفت بوده که بنابه مصلحت کاری و منافع خود هر روز به یک شکل و رنگ در میآیند.

علیپور خطاب به روحانی اعلام کرد: تا آنجائیکه به یاد دارم با ارائه شعارها و وعده‌ های پر حرارت و وصف حال زمان انتخابات توانستید رأی اکثریت مردم را به دست آورید. جنابعالی با نقد اوضاع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین الملل آنروز کشور، به مردم عزیزمان وعده دادید تا دولتی بر سر کار آورید که هم مشکلات اقتصادی چون رکود، بیکاری و گرانی را حل کند و هم مطالبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم را محقق سازد و در کنار همه امور، چرخ اقتصاد نیز بخوبی بچرخد. ولیکن حدود 6 سال است مردمی که به شما رأی داده اند و آنهایی هم که به حضرتعالی رأی نداده اند همه و همه چشم‌انتظار تحقق وعده ‌ها و شعارهای انتخاباتی تان هستند لکن به جرأت میتوان گفت که اوضاع اقتصادی کشور و معیشتی امروز مردم شریف ایران آن چیزی نیست که دنبالش بودیم و آن مدینه فاضله ای نیست که جنابعالی وعده اش را داده بودید زیرا با نهایت تأسف نه تنها غالب مشکلات خرد و کلان کشور و مردم هنوز پا برجاست بلکه به صراحت میتوان گفت که مشکلات کشور و مردم چند برابر هم شده است!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *