در درگیری بامداد امروز پلیس با اشرار مسلح؛ ۲ مامور پاسگاه انتظامی گلزار بردسیر به شهادت رسیدند

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۶

بردسیر – دادستان بردسیر گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر دو نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محمد امین نخعی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه هستند به بیمارستان سیدالشهداء کرمان منتقل شده اند و وضعیت عمومی آنها خوب اعلام شده است.

وی اعلام کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت زنی در این محور می کنند.

وی بیان کرد: طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون می شود و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شده اند، افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده است.

دادستان عمومی وانقلاب بردسیر اعلام کرد:اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *