فعالیتهای تجاری خانواده رفیق دوست: شرکتهای سوپر عطیم خانواده رفیق دوست

By | ۱۳۹۷-۱۱-۱۵

سید مهدی صدرالساداتی که یک روحانی مشهور در اینستاگرام است که این بار در پست جدیدش ادعایی را در مورد خانواده محسن رفیق دوست افشاگری کرده است.
رفیق دوست اخیرا به علت مصاحبه‌ی تلویزیونیش و اعتراف به اینکه سوار خودرو لکسوس می‌شود جنجال بسیاری به پا کرده بود.

کپشن پست این روحانی جوان به شرح زیر است:

” حرفهای عجیب و غریب آقای رفیق دوست مرا وا داشت که پستهای متعددی درمورد این شخصیت که خودش یک نماد از آنچه در این ماه ها گفته بودیم است بگذارم … .

آقای محسن رفیق دوست که در یک خانه حدود هفتصد متری در فرمانیه تهران زندگی میکند ( چند ده میلیارد تومان)، سه پسر به نامهای امیرحسین ، سعید و یاسر دارد و یک دختر به نام منا …
لایه اول فعالیتهای اقتصادی رفیق دوست و خانواده اش را میتوان به راحتی از شرکتهایی که در آگهی روزنامه ثبت شده است پیدا کرد.

بنیاد نور در زمینه دارو ، آرمان دارو نور، شرکت آسمان ورزش (واردات محصولات ریباک و آدیداس و …) شرکت تلاش ورزش پارسیان کیش ، شرکت هدایت هوشمند نور گستر ( فناوری اطلاعات) ، شرکت کارنونیک (پخش محصولات مختلف) ، شرکت مسافرتی الوان سفر ایرانیان ، شرکت صنعتی مداد نور، شرکت ارتباطات فاران صدرا ( قطعات صنایع هوانوردی) ، .

همانطور که میبینید گستره فعالیتهای این خانواده وسیع است و اگر فقط یک شرکت ورزشی آنها به نام آسمان ورزش را بررسی کنیم میبینیم که در شهرهای مختلف شعبه دارد ، فقط یک شعبه ش تو پالادیوم چند است؟!! .

اما همه اینها در برابر گردش مالی و سود بنیاد نور چیزی به حساب نمی آید! و به زودی با عدد و رقم سراغش خواهیم رسید.

باز بگویم که این شرکتها و حتی شرکت بنیاد نور گوشه ای از قدرت و ثروت رفیق دوست است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *