علم‌الهدی: ما باید مهیا شویم و همه چیزمان را زیر پای آقا بریزیم

By | ۱۳۹۷-۱۱-۲۶

امام جمعه مشهد تاکید کرد: ما امروز در کمال قدرت می‌‌توانیم انقلاب اسلامی را به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم چراکه در تمام انقلاب‌های گذشته، انقلاب چهل ساله وجود نداشته و تنها انقلاب کبیر روی زمین، انقلاب ما است.

به گزارش ایلنا، احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد، با بیان اینکه توطئه‌های دشمن نه تنها به اقتدار نظام ضربه‌ای وارد نکرد بلکه اقدامشان هم جایی را نگرفت، خاطرنشان کرد: تداوم این رادمردی حضور در چله دوم این انقلاب است. چله دوم انقلاب و در گام دوم انقلاب که از ۲۳ بهمن آغاز شده است. ما یک نوزاد چهار روزه در چله دوم انقلاب هستیم. باید رسالت را براساس رهنمودهای ارزشمند رهبری که در بیانیه‌شان آمده، حفظ کرده و انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما امروز در کمال قدرت می‌‌توانیم انقلاب اسلامی را به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم چراکه در تمام انقلاب‌های گذشته، انقلاب چهل ساله وجود نداشته و تنها انقلاب کبیر روی زمین، انقلاب ما است.
انقلاب‌های فرانسه و اکتبر، کبیر نیستند
امام جمعه مشهد با بیان اینکه انقلاب کبیر، انقلاب فرانسه نیست، ابراز داشت: انقلاب فرانسه به ۱۰ سال هم تجاوز نکرد. انقلاب کبیر، انقلاب اکتبر اتحاد جماهیر شوروی نیست چراکه نه تنها انقلابش، بلکه شوروی هم وارد جهنم شد و وارد زباله‌دان تاریخ شد. انقلاب کبیر، انقلاب مقدس اسلامی ماست.

برای تببین بیانیه رهبری همایش‌های مختلفی در گوشه و کنار کشور برگزار شود

وی با بیان اینکه باید برای تبیین بیانیه مقام رهبری، همایش‌های متعددی در گوشه و کنار کشور تشکیل شود، یادآور شد: رسالت اصلی ما در این انقلاب مشخش شده است. مخاطب اصلی بیانیه جوانان ما هستند و جوانان در تشکل‌های مختلف باید همایش‌هایی را تشکیل دهند، نکات این بیانیه را تفسیر و تببین کرده و راه را در چله دوم مشخص کنند.

علم‌الهدی افزود: رهبری حجت امام زمان است. ایشان می‌‌گوید در چله دوم باید آماده بشوید زیرا آقا را می‌بینید. این تعبیر از یک آدم معمولی نیست بلکه از سوی حجت امام زمان صادر شده است. ما باید مهیا شویم و همه چیزمان را زیر پای آقا بریزیم.

One thought on “علم‌الهدی: ما باید مهیا شویم و همه چیزمان را زیر پای آقا بریزیم

  1. نادرسماعی

    شما اگر سری به بیمارستان روانی امین آباد بزنید ملاحظه میفرمایید که همه بیماران بستری شده دراین بیمارستان دقیقا مانند احمد علم الهدی امام جمعه حرف میزنند و اظهار نظر میکنند – احمد علم الهدی آخوندی بسیار بیسواد و کم فهم از تبار وازدگان اجتماعی در قبل از انقلاب بود که با تملق و پرت وپلا گوئی هائیکه به زعم رهبر خوش آمد به این سمت برگزیده شده و احتمالا دو هدف دارد که یکی انتصاب اش به نیابت تولیت آستان قدس رضوی و بعد هم انتخاب به رهبری کشور است که البته هر دو آرزویش را با جسم کثیف اش به گور خواهد برد . بدبختی کشور ما اینست که افراد کم فهم و بیسواد و بی اطلاع از پیشرفت های خارق العاده بشری ( مانند علم الهدی ) به کارهای بزرگ گمارده میشوند که خود نشاندهنده هدف اصلی حکومت برای نابودی ملت و کشور ایران است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *