نماینده ولی فقیه در خوزستان: تعداد زنان محجبه در انگلیس بیشتر از زنان بی‌حجاب بود و هرچند قدم یک مسجد وجود داشت/  هدف سفرم به کشور انگلستان تبلیغ اسلام بود

By | ۱۳۹۷-۱۱-۲۷

به گزارش مرکز خبر حوزه، وقیح الله محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز،  اظهارداشت: در روز ۲۲ بهمن به علت دعوتی که شده بودیم به خارج از کشور، نتوانستیم در بین شما حضور داشته باشیم.

موسوی جزایری متولد ۱۳۲۲ در شوشتر است و از اعضای مجلس خبرگان

وی ادامه داد و گفت: آنجا هم(انگلیس) برنامه های مختلفی بود و ما شب و روز نداشتیم و جلسات متعددی با برادران و خواهران فارسی‌زبان و همچنین اردو زبان و عرب‌زبان اعم از عراقی‌ها و لبنانی‌ها و البته انگلیسی‌ها داشتیم.

امام جمعه اهواز، با اشاره به استقبال گسترده ایرانیان مقیم انگلیس، گفت: جلسات بسیار خوب و اجتماعات با شکوهی داشتیم؛ به‌طوری‌که خودشان می‌گفتند؛ امسال قابل قیاس با سال قبل نیست.

وی هدف سفر خود به کشور انگلستان را تبلیغ اسلام اعلام کرد و گفت: هدف از سفر بنده، تبلیغ اسلام به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

موسوی جزایری، با بیان اینکه منطقه مأموریت تبلیغی ما، لندن و شهرهای اطراف آن همچون منچستر و بیرمنگام بود، تأکید کرد: برای ما کشور انگلستان را به‌عنوان مقصد تبلیغی انتخاب کرده بودند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه ۴ میلیون مسلمان در آنجا وجود دارد، گفت: در بعضی از خیابان‌هایی که رفت‌وآمد می‌کردیم، تعداد زنان محجبه بیشتر از زنان بی‌حجاب بود و هرچند قدم یک مسجد وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *