رئیس دادگاه انقلاب, حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی: حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغان و حوثی‌ها خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد

By | ۱۳۹۷-۱۲-۱۵

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی (رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران) با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: اینکه دشمن در فضای مجازی مطلبی را مطرح می‌کند، اتفاقی نیست و بسیار برنامه‌ریزی شده و طراحی شده است.

این آخوند حکومتی با نگرانی گفت: اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد.

خامنه ای: مسئولان ناامیدی را از خود دور کنند

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر خامنه ای: رهبر انقلاب صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ درس خارج فقه به مسئولان توصیه کردند ناامیدی را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌ پیش خواهد رفت.

خامنه ای گفته: آدم ملول یعنی آدمهایی که خسته‌اند، افسرده‌اند، اگر میخواهید کار جمعی بکنید، با جماعت حرکت کنید، دیگران هم می‌آیند دُور شما جمع میشوند، کار را پیش میبرید. بخصوص شما جوانها خیلی به این (امید درمانی) احتیاج دارید.

خامنه ای گفت: توصیه‌ من به همه‌ کسانی که مدیریّتی دارند، مسئولیّتی دارند، چه در قوّه‌ مجریّه، چه در قوّه‌ قضائیّه، چه در مدیریّتهای گوناگون، این است که افسردگی و ملالت را را از خودشان دور کنند، ناامیدی را از خودشان دور کنند، و بدانند که کار دارد پیش میرود، انقلاب حرکت میکند. دیدید به توفیق الهی در بیست‌ودوّم بهمن چه حادثه‌ی عظیمی در این کشور اتّفاق افتاد. انقلاب است دیگر؛ انقلاب دارد حرکت میکند، پیش میرود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *