ایران در چهل سال پیش زیر و رو شد، حالا وقت تغییر است, امیل ایمانی

By | ۱۳۹۸-۰۱-۰۹

پایگاه اینترنتی «آمریکن تینکر»، در گزارشی، به بخشی از آثار زیانبار انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته نظیر اعدام‌ مخالفان، انقلاب فرهنگی و پاکسازی‎ دانشگاه‎ها اشاره کرده و روح‎الله خمینی، بنیانگذار حکومت اسلامی را مسبب اصلی فجایع و جنایاتی دانسته که در این مدت رواج پیدا کرده و همچنان ادامه دارد.

امیل ایمانی نویسنده گزارش در مقدمه اشاره کرده جمهوری اسلامی بر پایه‏‌ی یک میراث انقلابی تاسیس شده که عواقب و آثار عمیق و متناقضی بر زندگی ایرانیان داشته است. به اعتقاد او ملایان با مشت‎های آهنین و قدرت مطلق بر مردم ایران حکومت کردند و در نتیجه میلیون‎ها نفر از ایرانی‎ها مجبور شدند به گوشه و کنار جهان فرار کنند.

او می‎نویسد، خمینی جنایتکار اصلی بود. غیرقابل تصور است که یک ملت باستانی مانند مردم ایران با تاریخی شناخته شده اجازه دهد یک فرد عوام‎فریب مثل خمینی قد علم کند. آیت‎الله خمینی با وعده‎هایی مثل مردمسالاری و عدالت، ملّت را علیه شاه شوراند. مردم ایران که گرفتار رنج‎های طولانی بودند از هر قشری آزادی خود را تسلیم خمینی و چاپلوسان پیرامون او کردند.

در ایران مردم با اینکه «مرد مقدس خدا» پاسخ دعاهای آنها بوده همراه شدند. مسلمانان شیعه متعصب خمینی را به عنوان کسی که پرچم محمد رسول‌الله را دوباره برخواهد افراشت و مسیر ظهور امام زمان را آماده می‎کند تصور کردند. اقلیت‎های مذهبی و دینی نیز رویای این را داشته و دارند که زمانی فرا برسد که کارگزاران رژیم دیگر آنها را قربانی نکنند.

خمینی به ایرانی‎ها وعده بهشت داد اما با آلوده کردن ایران به بنیادگرایی اسلامی و تروریسم یک جهنم روی زمین ساخت. تا کنون ده‎ها فعال سیاسی در ایران زندانی یا کشته شدند و ده‎ها هزار نفر از گروه‎های مخالف، زنان و اقلیت‎های قومی و مذهبی تحت رفتارهای غیرانسانی قرار گرفتند و هزاران نفر در زندان‎ها مانند قرون وسطا مورد شکنجه‌های وحشیانه قرار گرفتند.

از سال 1979، این رژیم نامشروع جنگی وحشیانه علیه کل جمعیت ایران به راه انداخته که برای آزادی فردی و مذهبی در مبارزه هستند. ولی با وجود هزاران اعدام سیاسی و شیوه‎های وحشیانه و ترور، اسلامگرایان موفق به ریشه‌کن کردن جنبش ملی برای دموکراسی در ایران نشده‎اند.

یک زن چادری  ژ-3 به دست در حاشیه راهپیمایی حامیان خمینی پس از انقلاب

ساده‌لوحی فقط محدود به ایرانیانی نبود که فریب این کلاهبرداری را خورده بودند. در گوشه‎ای دیگر از جهان جیمی کارتر رییس جمهوری وقت آمریکا، خمینی را به عنوان یک فرد مقدس و منجی می دید. کارتر حمایت‎های مهمی از خمینی کرد، مردی که مشعشع ترین نظرات او به عنوان یک آیت‎الله بزرگ، احکامی در مورد رابطه جنسی با حیوانات است!

در سال 1979 پس از بازگشت از تبعید طولانی، خمینی با پیاده کردن احکام شریعت صدر اسلام عرصه سیاسی را کسب با قدرت مطلق به دست گرفت و هزاران نفر از افراد سرسپرده  سپاه و کمیته‏‌چی‎ها را علیه نیروهای مخالف در سراسر کشور بسیج کرد. این سیستم با زور و اجبار و تهدید علیه مردم ایران شروع به کار کرد. مردمی که از حیله‎ی یکی از بزرگترین شخصیت‎های دارای تفکر تروریستی در قرن بیستم ناآگاه بودند.

سال 1979 آغاز حیات دوباره بخشیدن به امپراتوری شیطانی اسلامی بود. پروپاگاندای این امپراتوری شیطانی انقلاب فرهنگی به راه انداخت و بسیاری از چهره‎های سیاسی و روحانیون و نهادهای دانشگاهی بین سال 1980 تا 1983 گرفتار انقلاب فرهنگی شدند. آنها پس از مدتی کوتاه 700 استاد دانشگاه را اخراج کردند و سرانجام در ژوئن 1980 دانشگاه‌ها بسته شد و پروژه پاکسازی کلید خورد.

در ادامه این گزارش آمده اعدام هزاران نفر از زندانیان سیاسی عقیدتی و دگراندیش با دستور مستقیم روح‎الله خمینی در تابستان 1988 به اوج خود رسید. خمینی و دار و دسته‎ی او حذف تفکرات مخالف را با اعدام گروه کثیری از جوانان کم سن و سال مخالفان پیش بردند.

ایمانی در پایان گفته، من خوش ‎شانس بودم که توانستم ایران را ترک کنم و همراه با ادامه  تحصیلاتم در خارج کشور  مبارزه علیه جمهوری اسلامی و کارگزاران آن را ادامه دهم. زیاد زمان نبرد که این کلاهبردار به اسم خدا چنان قدرت گرفت که همه ایرانیان از اقشار مختلف هزینه آن را پرداخت کردند. ده‎ها هزار نفر با جان خود این هزینه را دادند چون اجازه داده بودند این آیت‎الله روی کار آید. بیش از چهار دهه است که مردم ایران هزینه‎ی این تراژدی را پرداخت می‎کنند و این پایان ماجرا نیست. «خمینیسم» آتشی است که به مرزهای فراتر از ایران گسترش یافته است.

پنج شنبه 19 مهر 1397 برابر با 11 اکتبر 2018

منبع: آمریکن تینکر

ترجمه و تنظیم: کیهان لندن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *