فاضل‌میبدی: تورم روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و قیمت‌ها افسارگسیخته شده است/  اوضاع معیشتی مردم سال به سال بدتر می‌شود

By | ۱۳۹۸-۰۱-۰۹

محمدتقی فاضل‌میبدی، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب ایران تصریح کرد: تورم روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و قیمت‌ها افسارگسیخته شده است. مردم در کوچه و بازار از مسئولان ابراز نارضایتی می‌کنند. باید به داد مردم رسید. اگر روال همین‌گونه باشد و مردم از بهتر شدن اوضاع ناامید بشوند،‌ صدمات جبران‌ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

وی در گفت‌وگو با “ایرناپلاس” افزود: متأسفانه اوضاع معیشتی مردم سال به سال بدتر می‌شود و من امیدوارم سال جدید برای مردم بدتر از سال گذشته نباشد. مردم دیگر توان تحمل مشکلات اقتصادی و معیشتی را ندارند و باید به‌صورت جدی برای این وضعیت فکر کرد.

فاضل‌میبدی خاطرنشان کرد: “دولت یک نرخ برای اجناس تعیین می‌کند، اما در بازار همه چیز دو برابر آنچه دولت اعلام کرده، است. دولت باید برای مردم توضیح دهد چرا وضعیت این‌گونه است. دست چه کسی پشت گرانی‌هاست؟ چرا نرخ دولتی یک چیز است و نرخ کف کوچه‌وبازار چیز دیگر؟ وقتی فضای بازار آشفته می‌شود عده‌ای سودجو تلاش می‌کنند که تنها منافع خود را دنبال کنند و همین باعث می‌شود برای مردم محرومیت بیشتری ایجاد شود. در این شرایط لازم است دولتمردان با سرعت عمل بیشتری نسبت به سامان‌دهی اوضاع اقدام کنند”.

وی خطاب به مسئولان ایران تأکید کرد: به درد مردم برسیم و مشکل آنان را حل کنیم. عدم توجه به مشکلات مردم باعث بدبینی آنان به همه چیز می‌شود و دیگر نمی‌توان اعتماد آنان را جلب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *