آستان قدس رضوی زیر نگین یک جلاد دیگر

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۵

امروز خامنه ای، یک جلاد دیگر به نام شیخ مروی را در پست خالی مانده تولیت آستان قدس رضوی قرار داد. بدین ترتیب بعد از تغییر شغل آخوند رئیسی که به آیت الله اعدام شهرت دارد، خامنه ای این نهاد عظیم مالی ـ اقتصادی و یکی از مراکز اشاعه خرافه و فریب مذهبی را به یکی دیگر از مهره های همسو و همفکر خود سپرد.

مروی کیست؟ سایت تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران بلافاصله زندگینامه مروی را ارائه داده است. در آنجا می خواهیم که:

«پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دعوت برادر بزرگ خود؛ مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مرویرحمت‌الله‌علیه که به عنوان نمایندۀ امامقدس‌سره در بهبهان و مسجدسلیمان حضور داشت، جهت مبارزه با گروهک‌ها و عناصر ضد انقلاب و کمک در امور فرهنگی به مسجد سلیمان رفت.»

و همه می دانیم که مسجد سلیمان در آن دوران مرکز فعالیت های نیروهای کمونیستی و چپ بود که در میان توده های کارگر و محروم منطقه پایگاه اجتماعی وسیعی داشتند.

تسنیم ادامه می دهد:

«او پس از بازگشت از مسجد سلیمان و هم‌زمان با حضور شهید آیت‌الله قدوسیرضوان‌الله‌علیه در دادستانی کل انقلاب، ابتدا به عنوان رئیس دفتر ایشان مشغول به خدمت شد و پس از شهادت آن شهید والامقام، به عنوان معاون سیاسی دادستانی کل انقلاب تا سال 1364 در این نهاد انقلابی ادامۀ فعالیت داد.»

بنابراین مهر و امضای مروی به عنوان دادستان ـ جلاد پای حکم اعدام و حبس هزاران مبارزه راه آزادی قرار دارد.

ضمنا مروی رئیس نهادی به نام «شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی» هم بوده است که نقش آن سرکوب و مهار اعتراضات در میان اقلیت های ملی و سامان دادن زد و بندهای سیاسی با مقامات مذهبی مرتجع صاحب نفوذ در این مناطق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *