نماینده مجلس:  یک درصد از درون حکومت ثروت‌های هزاران میلیاردی انباشته کرده‌اند

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۷

محمد دهقان زاده، نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ایران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نیازمند جراحی است، گفت: “جامعه نمی‌تواند با فساد، ظلم و بی‌عدالتی به قله‌های رستگاری برسد. چندین میلیون نفر بیکار در جامعه وجود دارد و یک درصدی از جامعه از درون حکومت، ثروت‌های هزاران میلیاردی را جمع و انباشته کرده و با آن، بچه‌هایشان را به خارج از کشور فرستاده‌اند”.

به گزارش خبرگزاری “خانه ملت”، وی افزود: متأسفانه افرادی در این کشور، آرمان‌ها و انقلاب اسلامی را زیر پا گذاشته و به مسیر دیگری رفته‌اند. الان ما در شرایط سخت تحریم هستیم و در همین یک سال شاهدیم که چقدر شرایط سخت و فشارها زیاد شده است، اما برخی آقایان با حمایت عملی برخی از مسئولان دولتی و جلوی چشم آنها میلیاردها دلار از کشور خارج کردند و میلیاردها دلار از ارز 4200 تومانی به اشخاصی داده شد که حتی یک قلم کالا با این ارز وارد کشور نکرده اند.

این نماینده مجلس ایران در ادامه تصریح کرد: متاسفانه ما در کشورمان هیچ مرجعی برای مبارزه تخصصی با فساد نداریم، تنها یک سازمان بازرسی در کشور وجود دارد که آن هم مسئول نظارت بر حسن اجرای قوانین است و کار این سازمان مبارزه با فساد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *