وقتی فریاد آی دزد آی دزد خود دزد از همه بلند تر است

By | ۱۳۹۸-۰۱-۱۸

ماجرای بانک ثامن را که یادتان نرفته ؟ تسهیلات بی حساب و کتابی که بانک یا همان مؤسسه مجهول المالک ! ثامن الحجج مبالغی نجومی تحت عنوان «هدیه» به احسان علیخانی و مهران مدیری داده بود !

ورای هدیه هایی که از جیب ملت پرداخت شده بود و ظاهرا بس نبوده همین بانک اقدام به دادن وام هم به مهران مدیری کرده بود؛وام دو میلیارد‌ و ۹۰۰ میلیون‌تومانی که تنها ۸۰۰ میلیون تومان آن را بازگردانده بود که البته این رقم بازگشتی را اگر از هدیه دریافتی (۵۸۰ میلیون تومان) کم کنیم، به عدد ۲۲۰ میلیون تومان می‌رسیم اما ظاهرا این هم کم بوده و مدیرعامل موسسه ثامن الحجج به عنوان متهم اصلی پرونده در دادگاه به صراحت گفت مدیری برای ساخت فیلم از ثامن الحجج دو میلیارد تومان وام گرفته که چون موردی فرهنگی بود به او بخشیدیم !
امیر فرشاد ابراهیمی / بخش فارسی ایران بریفینگ:

حالا همین آدم آمده و از رسانه ملی یقه دیگران را گرفته که : «سال ۹۷ دیگر شاهکار کردید. این وضعیت اقتصاد است، … این وضعیت قیمت ارز است و این وضعیت زلزله و جدیدا سیل است و این وضعیت هزار تا چیز دیگر است. چکار می‌کنید با خودتان، چکار می‌کنید با ما »

موارد نورچشمی بودن مهران مدیری و ارتباطاتش با نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران ازجمله مواردی است که هیچ جوابی برایش نیست!

آیا یادتان رفته کنسرت مهران مدیری را که گفت :«ترانه‌ای را که می‌خواهم برایتان بخوانم برای اولین بار است که دارد خوانده می‌شود و در این‌همه سال اصلاً خوانده‌نشده است»

ترانه سوغاتی که پیش از این با صدای «هایده» خوانده شده بود،و گفته بود که مجوز اجرای آن را از اردلان سرفراز شاعر این ترانه گرفته اما فردایش خانواده زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر در بیانیه‌ای نوشتند: وزارت ارشاد مجوز اجرای با کلامِ قطعه مشهور «سوغاتی» (با صدای هایده) را به آهنگساز و تنظیم‌کننده آن نداده، حالا چطور است که مهران مدیری این قطعه را اجرا کرده است؟

خانواده این آهنگساز با اشاره به مشقّاتی که ناصر چشم‌آذر برای اجرای ترانه سوغاتی در کنسرت خود کشید، در بیانیه خود نوشتند: «ناصر چشم‌آذر برای اجرای یکی از ترانه‌های معروف و پرطرفدارش به نام «سوغاتی» در کنسرت خود، مدت‌ها دوید و تلاش کرد تا بتواند آن را با خواننده موردنظرش در برج میلاد اجرا کند که بی‌ثمر ماند و به او اجازه داده نشد. حالا چه اتفاقی افتاده است که مهران مدیری می‌تواند به‌راحتی و با کلام آن را در همان برج میلاد اجرا کند و به قبای هیچ‌کس هم برنخورد؟»

و جالب تر که دفتر موسیقی وزارت ارشاد پس از اجرای ترانه سوغاتی توسط مهران مدیری در جواب خبرنگار ایلنا گفته بود ما نه‌تنها مجوز این ترانه که اصولاً مجوز کنسرت مهران مدیری را نداده‌ایم او در ادامه گفته است:«مجموعه برج میلاد مجموعه‌ای دولتی است که تابع قوانین خود است آن‌ها باید پاسخگو باشند!»

برج میلاد برای کیست؟

۶۰% مالکیت برج میلاد متعلق است به شهرداری تهران و ۲۰% نیز متعلق است به وزارت ارتباطات و ۲۰% باقی برای ستاد اجرایی فرمان امام (اموال در اختیار ولی‌فقیه)

برنامه دور همی اسپانسرش کیست؟

برنامه دور همی و اسپانسر نجومی آن؛ «اول مارکت» است که متعلق است به «حاج ناصر قدیر کاشانی» از بستگان همسر آیت‌الله علم الهدی.

ناصر قدیر کاشانی خود در معرفی‌اش این‌گونه گفته: «در دهه هشتاد ۳۰۰ میلیون بدهی داشتم از ترس طلبکاران در مخروبه‌های قم می‌خوابیدم، پنهانی رفتم مشهد و از امام رضا خواستم مشکلاتم را حل کند و ناگهان زندگی‌ام از این‌ور به آن ور شد»

از معجزه امام رضا خبر نداریم اما می‌دانیم بخشی از سهام اول مارکت متعلق است به آستان قدس رضوی!

محل برگزاری دورهمی هم جایی است که کمتر کسی می تواند به آن جا راه یابد؛ کوی سازمانی قمر بنی‌هاشم در لویزان خانه‌های سازمانی پرسنل حفاظت اطلاعات و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هست ، ما نمی‌دانیم واقعاً پشت مهران مدیری به کجا گرم است اما می‌دانیم نام او و کارهای او همواره دور مکان‌های خاص و افراد خاص می گردد : آستان قدس رضوی، علم الهدی، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام ،حفاظت اطلاعات ارتش و …

داستان همان داستان قدیمی است که دزدی که در روز روشن در بازار دزدی کرد و پا به فرار گذاشت و برای اینکه گیر نیفتد شروع کرد با دست به هر ناکجا آبادی اشاره کردن که آی دزد دزد، دزد را بگیرید، مردم عامی و بی اطلاع هم شروع کردن به دویدن در سراب و ترفند دزد نابکار و این وسط دزد واقعی به ریش جمعیت می خندید .

داد زدنهای مهران مدیری در اولین برنامه جدید دور همی اش فقط و فقط یک علت دارد و آن هم این است که فریاد آی دزد را بگیرید سرمی دهد تا در این بی صاحبی مملکت کسی از او نپرسد پولها را چکار کردی ؟ کسی از خود او نپرسد چکار داری می کنی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *