زهرا سعیدی نماینده مجلس به قربانی اسید پاشی: از دست مجرم قِسِر در رفته ای! 

By | ۱۳۹۸-۰۲-۳۰

مرضیه ابراهیمی، فربانی اسیدپاشی: متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده اند


در حاشیه حضور قربانیان اسیدپاشی در مجلس سیده فاطمه حسینی به ارائه توضیحاتی درباره طرح تشدید مجازات اسیدپاشی پرداخت. مرضیه ابراهیمی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان هم با تاکید بر ضرورت تعیین مجازات حبس ابد برای مرتکبین اسیدپاشی گفت که به دنبال اعدام و قصاص نیست چراکه نمی خواهد چرخه خشونت ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سیده فاطمه حسینی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس با حضور در جمع قربانیان اسیدپاشی که مهمان جلسه امروز مجلس بودند، در پاسخ به مطالبه قربانیان اسیدپاشی مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش اسید گفت: کمیته ای در کمیسیون قضایی مجلس برای بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی تشکیل شد که پیشنهادی برای محدود کردن خرید و فروش اسید در آن به تصویب رسیده بود تا اسید در دسترس همگان قرار نگیرد و خرید و فروش آن بدون ارائه اوراق هویت امکان پذیر نباشد. متاسفانه این پیشنهاد در کمیسیون رای نیاورد ولی مجددا آن را در صحن علنی مجلس مطرح خواهیم کرد.

زهرا سعیدی خطاب به قربانی اسیدپاشی: از دست مجرم قِسِر در رفته ای!

در ادامه زهرا سعیدی، نماینده نزدیک به اصولگرایان مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع قربانیان اسیدپاشی طی جملاتی خطاب به مرضیه ابراهیمی که نیمی از صورت خود در جریان اسیدپاشی های اصفهان دچار جراحات شدید شده گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد.»

مرضیه ابراهیمی در ادامه از سعیدی درباره حوزه انتخابیه اش سوال کرد و وقتی فهمید او نماینده مبارکه اصفهان است با تعجب خطاب به او گفت: «واقعا متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده اند و به من می‌گویید قِسِر در رفته ای!»

نماینده مردم مبارکه نیز در ادامه خطاب به ابراهیمی و سایر قربانیان حاضر در مجلس بیان کرد: «ما پیشنهاد اعدام را در طرح تشدید مجازات اسیدپاشی داشتیم و فکر می کنم شما هم همین را می خواهید.»

قربانی اسیدپاشی اصفهان: اعدام نمی خواهیم، حبس ابد می‌خواهیم.

ابراهیمی پاسخ داد: «من شخصا نه قصاص می خواهم نه اعدام بلکه حبس ابد می خواهم. قرار نیست این چرخه خشونت ادامه داشته باشد. این افراد هم از حبس ابد هم بیشتر می ترسند.»