همسر دوم شهردار سابق تهران، نجفی، به قتل رسید

By | ۱۳۹۸-۰۳-۰۷

سرپرست دادسرای امور جنایی از به قتل رسیدن همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت که بر اساس اطلاعات واصله، همسر دوم نجفی که زن جوانی بود، در خانه‌ای مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده است.

به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی، زن دوم نجفی با ضرب گلوله به قتل رسیده است.

رسانه‌های جمهوری اسلامی در سال ۱

سخنگوی قوه قضائیه: مستندات صحنه قتل همسر نجفی جمع‌آوری شده/ هنوز کسی به عنوان متهم دستگیر نشده است


سخنگوی قوه قضائیه گفت: مستنداتی از صحنه قتل همسر شهردار اسبق تهران جمع‌آوری شده است.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌و‌گو با ایلنا، ضمن تایید خبر قتل همسر دوم محمدعلی نجفی گفت: در حال حاضر بازپرس ویژه قتل در محل صحنه وقوع قتل هستند.

وی ادامه داد: همچنین اکیپ‌های مربوط به کشف جرم، پزشکی قانونی و پلیس آگاهی نیز در محل هستند و مستنداتی هم جمع‌آوری شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

جزئیات جدید از قتل همسر نجفی: 5 گلوله شلیک شده/ بازبینی دوربین‌های مداربسته + فیلم گفتگو با یکی از همسایگان


با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت 5 گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد .

بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

به گزارش  الف، در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبر نگار الف گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد.