ضارب امام جمعه: ما باید آخوندها را از بین ببریم, باد کاشتید طوفان درو خواهید کرد

By | ۱۳۹۸-۰۳-۰۸

ایرنا: امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم سحرگاه امروز کشته شد نیروی انتظامی استان فارس از دستگیری ضارب (عکس کنار)،در محل مخفیگاهش خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام‌ جمعه کازرون سحرگاه امروز و پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی به‌نام «حمید درخشنده» مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه شکم، درگذشت.

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه جزئیاتی از شهادت حجت‌الاسلام خرسند از اعضای این حزب را بیان کرد.

حمیدرضا ترقی گفت: بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، آقای خرسند پس از اتمام مناسک معنوی شب‌های احیا، در حال بازگشت از مسجد به سمت منزل بوده که در نزدیکی ورودی درب منزل مورد سوقصد یک فرد مسلح به سلاح سرد قرار می‌گیرد.

ترقی تصریح کرد: فردی که این اقدام را انجام داده ظاهرا از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.

آخوند جنایتکار محمد خرسند در شهریورماه ۱۳۸۶ به سمت امام جمعه شهر کازرون منصوب شد و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود.

به نقل از کسانی که شاهد صحنه کشتن امـام جمـعه کازرون بودند، فرد مهاجم «حمید درخشنده» همچنین پس از کشتن امام جمعه با صدای بلند در خیابان فریاد می‌زده است: «قاتل جوانان کازرون را کشتم».