جر و بحث تند روحانی با جهانگیری و قهر معاون اول/ روحانی خطاب به جهانگیری: شما و اصلاح طلبان دنبال سرنگونی دولت هستید / لاریجانی مانع خروج اعتراض آمیز جهانگیری از جلسه می‌شود/ جهانگیری از دیروز به محل کارش نرفته؛ وساطت وزرا برای بازگشت هنوز جواب نداده

By | ۱۳۹۸-۰۴-۰۳

براساس گزارش «انتخاب»، در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ ای در روز شنبه‌، روحانی خطاب به جهانگیری می‌گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

پایگاه خبری «انتخاب» کسب اطلاع کرد؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است.

براساس گزارش «انتخاب»، در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

براساس گزارش خبرنگار «انتخاب»، جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود.

طبق اطلاعات رسیده به “انتخاب”، چندین تن از وزرا، طی دیروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است.

محمدجواد ظریف از جمله وزرایی است که برای وساطت، به منزل جهانگیری رفته است.

تکمیلی//

با تلاش وزرا از جمله ظریف، جهانگیری حاضر شده است که در جلسه امروز هیات دولت شرکت کند.