اروپا عملا از برجام خارج شده است کانال مالی اتحادیه اروپا یک شوخی تلخ است, نماهنگ سایت خامنه ای در آستانه پایان مهلت ۶۰ روزه به اروپا

By | ۱۳۹۸-۰۴-۱۶

برجام؛ چه خواهد شد؟/نگرانی شدید اروپا

فیلم زیر: نماهنگ سایت خامنه ای در آستانه پایان مهلت ۶۰ روزه به اروپا

رژیم ایران، صبح فردا چه تصمیمی خواهد گرفت؟
در نشستی خبری گام جدید جمهوری اسلامی برای کاهش تعهداتش اعلام می‌شود

یک مقام رسمی جمهوری اسلامی به خبرگزاری رویترز گفته است: مضمون اصلی اعلام فردا افزایش سطح غنی از ۳،۶۷ درصد که در برجام قید شده، به ۵ درصد است.

این در حالیست که رئیس جمهور فرانسه روز شنبه پس از گفتگوی تلفنی با روحانی اعلام کرد که به شدت نگران سرنوشت توافق هسته ای است.

ماکرون گفت: پایان برجام به معنای اقرار به شکست دسته جمعی و اقدامی تاسف بار خواهد بود.

روحانی نیز در پاسخ رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه کلیه تحریم‌های آمریکا باید لغو شود، گفت: توقف کلیه تحریم ها می تواند آغازی برای یک حرکت بین جمهوری اسلامی و ۱+۵ باشد.

سایت حکومتی خبرآنلاین نوشت: ساعاتی تا پایان ضرب الاجل نمانده است. 60 روز ضرب الاجل جمهوری اسلامی به طرف‌های برجام فردا به پایان رسید. آیا اروپا می‌تواند از وقوع بدترین حالت جلوگیری کند و مانع از شکست آرام آرام یک توافق جهانی شود؟

این در حالیست که در پی اقدام رژیم ایران در عبور از مرز مجاز ذخیره‌سازی اورانیوم غنی‌شده، آمریکا خواهان تشکیل جلسه اظطراری شورای حکام آژانس اتمی شده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به درخواست آنها برای اظهارنظر در باره آخرین مواضع رژیم ایران در مورد توافق هسته‌ای (برجام) گفت: آنها باید خیلی خیلی محتاط باشد.