خزانه‌دار فدراسیون پرحاشیه به کانادا گریخت!

By | ۱۳۹۸-۰۶-۰۴

فارس نوشت: خزانه دار یک فدراسیون المپیکی پرحاشیه پس از سفر به کانادا، گویا دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران را ندارد!

مجمع عمومی سالیانه یکی از فدراسیون‌های المپیکی و کلیدی اواخر سال جاری پس از 6 سال عدم برگزاری، سرانجام در دوره مدیریت رئیس جدید فدراسیون در دستور کار قرار گرفت. این مجمع با ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی همگانی وزارت ورزش و جوانان مستجاب‌الدعوه  دبیر امور مجامع و طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فدراسیون مربوطه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مجمع، دبیر امور مجامع فدراسیون درخواست کرد تا حسابرس‌های مستقل در فدراسیون در مورد مسائل مالی توضیحاتی را ارائه کنند، اما متاسفانه در یک اتفاق نادر و عجیب هیچ کسی از شرکت حسابرسی در مجمع حضور نداشت و پس از اعتراض نماینده وزارت ورزش و جوانان سرانجام قرار بر این شد تا مجمع فوق‌العاده‌ای احتمالا تا سه ما آینده برگزار شود تا صورت‌های مالی ارائه شده مورد بررسی قرار بگیرد.

پس از اینکه مجمع فدراسیون مربوطه برگزار شد، به دلیل عدم شفاف سازی مسائل مالی این فدراسیون مسئولان وزارت ورزش دستور دادند تا طی سه ماه آینده مجددا برگزار شود، این موضوع در حالی مطرح شد که اخیرا خبرها به گوش رسیده که خزانه دار فدراسیون مربوطه در طول همان مدت خانواده خود را به کانادا فرستاده بود و پس از مدتی به صورت پنهانی خود نیز به کانادا سفر کرده است. حالا فدراسیون مربوطه در تلاش است تا به هر شکلی که امکان دارد جعبه سیاه اطلاعات مالی فدراسیون را به ایران بیاورد، اما گویا او به برخی از دوستان نزدیک خود اطلاع داده بود که قرار است برای یک سفر خانوادگی به مدت یک ماه راهی خارج از کشور شود و پس از آن به ایران باز خواهد گشت، اما با گذشت بیش از یک ماه هنور خبری از بازگشت خزانه دار این فدراسیون به ایران نیست و گویا با توجه به مشکلات مالی که در این فدراسیون وجود دارد او دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران را ندارد!

خزانه دار این فدراسیون از یکی از کارمندان قدیمی فدراسیون محسوب می‌شود که طی سالیان گذشته نیز در دوران ریاست قبلی فدراسیون در همین مسئولیت فعالیت می‌کرده است.