جزئیاتی در مورد تیم اجرایی و پشت پرده حسن رعیت اموال حسن میرکاظمی چیست و چه کسانی آن را اداره می‌کنند؟

By | ۱۳۹۸-۰۶-۱۱
با تایید خبر بازداشت حسن میرکاظمی حرف زدن در مورد او از «خط قرمز» خارج شد. پیشتر رسانه‌ها در گزارش‌هایشان به ناچار بدون نام بردن از وی خبر بازداشت را به عنوان شنیده ها منتشر کرده بودند.

این خط قرمز تنها برای رسانه های اصلاح طلب نبود. حسن میرکاظمی یا حسن رعیت حتی برای تندروهای اصولگرا هم یک خط قرمز به حساب می آمد.

علی قلهکی از فعالان رسانه ای و مجازی جریان ارزشی در توئیتر و روزنامه‌ی قدس بعد از خبر دستگیری به این خط قرمز اشاره کرد و نوشت: «یه روزی “حسن رعیت” خطِ قرمزِ خیلی از جاها بود! کافی بود نکته ای در موردی می‌نوشتی تا با هر روشی با شماها برخورد کنند ولی حالا گویا اسیرِ قانون شده خوبه که تمامی محافلی که از وی حمایت می‌کردند زیر ضربه روند! از محافل به ظاهر مذهبی تا مجموعه‌های شبه‌امنیتی».

با این حال براساس اسناد موجود می توان به بررسی ردپای او تاجایی که ممکن است در اقتصاد پرداخت.

اخیرا زمینی به وسعت بیش از سه هزار متر که در زعفرانیه در حال ساخت بود، ساخت آن متوقف شد. با این حال به خوبی می‌دانیم که به زودی حامیان او و پول‌های بابک زنجانی و حسن رعیت پخش، و حامیانش را به میدان خواهد فرستاد.

سید حسن میرکاظمی با شماره ملی (۰۰۵۴۷۷۵۸۳۳) رییس هیئت مدیره شرکت پارسیان فلز دنیا، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پارسیان فلز البرز، رییس هیات مدیره شرکت لوح مهراندیش و عضو هیات مدیره شرکت کارخانجات دنیای فلز اردستان است .

اسناد منتشر شده همان زمان نشان می‌دهد که در سال ۸۷ او بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان بدهی بانکی داشته است. این یک سال قبل از وقایع۸ ۸ است که تصاویر کلت به کمر او در پشت موتور در خیابانها منتشر شد و نشان از هدایت کنندگی این جریان توسط او می داد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در تاریخ ۱۳۹۵/۴/۲۶، سیدحسن میرکاظمی به عنوان رییس هیات مدیره، محمدرضا.ط به عنوان نایب رییس هیات مدیره و سیدمسعود.م به عنوان مدیرعامل شرکت لوح مهراندیش منصوب شده اند.

او البته یک شرکت جهانگردی با شرکای خارجی هم با نام «خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هنگام پرواز» دارد که رئیس هیات مدیره آن خانمی خارجی است.

منبع: امتداد