قهرمانی بدنساز نابغه ایرانی در آمریکا

By | ۱۳۹۸-۰۶-۲۵

بدنساز نابغه ایرانی که در رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۱۹ برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران به عنوان ارزشمند سومی رسید، (فیلم زیر) می‌گوید، بدون کمترین حمایتی عازم آمریکا شده و ۱۵۰ هزار دلار برای گرفتن ویزای آمریکا، بلیط، هتل و غیره هزینه کرده است.

هادی چوپان درباره کسب عنوان ارزشمند سومی در رقابت‌های مسترالمپیا ۲۰۱۹ در آمریکا که برای نخستین بار توسط یک ورزشکار ایرانی بدست آمد، اظهار کرد: مسابقات مستر المپیا قدمتی بیش از ۱۳۰ سال دارد و رویدادی بسیار بزرگ و با اهمیت در جهان محسوب می‌شود. مسترالمپیا بالاترین سطح کیفی و میزان اهمیت را در جهان دارد و ستاره‌های بدنسازی در سراسر جهان با داشتن شرایط لازم و گرفتن مجوز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ستاره رشته پرورش اندام ایران با اشاره به سختی‌هایی که برای گرفتن ویزای آمریکا و حضور در این رویداد متحمل شده است، گفت: بعد از ۴ سال انتظار و سختی کشیدن موفق به دریافت ویزای آمریکا شدم، آن‌هم در شرایطی که هیچ کدام از مسئولان از من هیچ حمایتی نکردند و حتی یک‌بار هم پیگیر کار من نشدند، چرا که کسب افتخار به نام ایران برای آن‌ها اهمیتی نداشت. ۴ سال عمر من برای گرفتن ویزا و حسرت حضور در مسترالمپیا تلف شد و هیچ مسوولی از من حمایت نکرد. با وجودی که ۶ سال بهترین مدال‌آور تیم ملی بودم و افتخارات زیادی را بدست آوردم اما هیچ توجهی به من نشد و ظاهرا اصلا این موضوع برای‌شان اهمیتی نداشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *