واکنش‌های ضدونقیض در پی انتشار ویدئویی دیگر از رابطه جنسی یک مقام

By | ۱۳۹۸-۰۷-۰۶

انتشار ویدئویی دیگر از رابطه جنسی یک مقام جمهوری اسلامی به واکنش‌ها و اظهار نظرهایی متناقض در چند روز گذشته انجامیده است.

در حالی که پیش از این یک وب‌سایت خبری به نقل از یک «مقام آگاه امنیتی» صحت فیلم مربوط به رابطه جنسی احمدعلی مقیمی، نماینده سابق بهشهر در مجلس، با یک زن را تائید کرده بود، آقای مقیمی خود این فیلم را «دروغ و جعلی خواند».

احمدعلی مقیمی، نماینده دوره‌های هشتم و نهم بهشهر در مجلس

آقای مقیمی روز جمعه،‌ پنجم مهرماه، در مصاحبه با وب‌سایت دیدبان ایران گفت: «افرادی که این فیلم را ساخته‌اند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند و اکنون در بازداشت به سر می‌برند.»

در فهرست سوابق احمدعلی مقیمی آمده است که او پیشتر «معاونت بازرسی مناطق نیروی دریایی سپاه و فرماندهی مرکز آموزشی ثامن‌الائمه سپاه» را بر عهده داشته است.

سخنان آقای مقیمی در حالی بیان شده که وب‌سایت «راهبرد معاصر» به نقل از یک «مقام آگاه امنیتی» که نام او را اعلام نکرد صحت این فیلم را تائید کرده بود.

به گفته این «مقام آگاه امنیتی»، فردی به نام مصطفی میرشفیعی «پس از تهیه فیلم از روابط شخصی» تعدادی از مقامات از آنها «درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است».

به گفته این «مقام»، «کلیه اعضای داخل این شبکه دستگیر شده و در مرحله تحقیقات قضایی هستند».

این مقام همچنین مصطفی میرشفیعی را به جاسوسی متهم کرده و ادعا کرده است که او از کشور خارج شده است.

انصاف‌نیوز روز پنج‌شنبه نوشت که آقای میرشفیعی ضمن انتشار این فیلم در فیس‌بوک اعلام کرده که «اگر برخی از اعضای خانواده او آزاد نشوند دست به افشاگری‌های دیگری هم خواهد زد».

وی پیش از این در ویدئویی در یوتیوب اعلام کرده بود که نهادهای امنیتی به دروغ به او اتهام جاسوسی زده و مدتی زندانی بوده تا این که آزاد و از ایران خارج شده است.

در دو ماه گذشته ویدئوهایی از رابطه جنسی مقامات سابق جمهوری اسلامی در اینترنت منتشر شده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به موضوعی داغ تبدیل کرده است.

در مردادماه سال جاری نیز فیلم‌هایی از رابطه جنسی علی‌محمد احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهردار صدرا در نزدیکی شیراز منتشر شد.

علی‌محمد احمدی نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم بود که شهریور ۹۶ به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بود.

اما با مقایسه صحنه ویدئوها به نظر می‌رسد محل برقراری رابطه جنسی در هر دو ویدئوی مقیمی و احمدی یکی باشد.

در مردادماه، در کانال‌های تلگرامی همچنین فیلمی از روابط جنسی یک زن و یک مرد منتشر و ادعا شد که مربوط به دو مدیر شهرداری صدرای شیراز است.

منابع: شبکه‌های اجتماعی،‌ انصاف‌نیوز، رادیوفردا/ ا. م./ ف. دو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *