ادعای یک مقام ارشد در حفاظت اطلاعات سپاه: عربستان و امارات به تلافی حملات آرامکو عطر بسیار خوشبو و سمّی در ایران توزیع کردند!

By | ۱۳۹۸-۰۸-۰۲

– رئیس حفاظت اطلاعات بیمارستان مسلمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز در نامه‌‌ای «خیلی محرمانه» گفته این عطر با قیمت مناسب در اماکن پر رفت و آمد توسط دستفروشان افغان به فروش می‌‌رسد و کُشنده است.
– معاون غذا و داروی دانشکاه علوم پزشکی شیراز گفته تا کنون هیچ جواب صحیحی از منبع خبر انتشار این پیام پیدا نکرده‌ایم و نمی‌‌توانیم آن را تایید و یا تکذیب کنیم.

مسئول حفاظت اطلاعات بیمارستان «مسلمین» نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدعی شده عربستان و امارات به تلافی حمله به تاسیسات نفتی آرامکو اقدام به تولید و فروش عطری بسیار خوشبو اما سمّی به نام «رشا» در مقابل ورودی مدارس و دانشگاه‌‌ها و پادگان‌‌ها کرده‌اند که سبب فلج افراد می‌‌شود!

در نامه رئیس حفاظت اطلاعات بیمارستان به رئیس این بیمارستان تاکید شده یک جعبه عطر ضمیمه نامه است!

ناوسالار دوم پاسدار مهدی سلیمان‌زاده، طی نامه‌‌ای در سربرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قید «خیلی محرمانه» به تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸، خطاب به رئیس بیمارستان «مسلمین» نوشته بر اساس گزارش واصله عربستان و امارات برای ایجاد فضای ناامنی عطر رشا «RASHA» را از طریق افغانستان وارد کشور کردند و دستفروشان افغان آن را با قیمتی مناسب به فروش می‌‌رسانند و اگر کسی چند بار از آن استفاده کند احتمال فلج یا کشته شدنش زیاد است!

در این نامه تاکید شده بعد از حمله یمن به آرامکو عربستان، این اقدام تلافی‌جویانه علیه کشور می‌‌باشد و شایسته است به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب اطلاع‌رسانی شود.

در واکنش به این ادعا، معاون غذا و داروی دانشکاه علوم پزشکی شیراز گفته تاکنون هیچ جواب صحیحی از منبع خبر انتشار این پیام پیدا نکرده‌ایم و نمی‌‌توانیم آن را تایید و یا تکذیب کنیم. این مقام مسئول تاکید کرده «موضوع در دست بررسی است و چنانچه خبر تائید ویا تکذیب شود از طریق رسانه‌ها به شهروندان اعلام می‌‌شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *