“دستگیری ۷۰۰ معتاد متجاهر در حوالی میدان امام حسین /پلمپ ۳۷ خانه مجردی” ,پلمب خانه‌‌های مجردی در شرق تهران؛ عملیاتی علیه مجرمان یا بی‌خانمان‌ها؟! + عکس

By | ۱۳۹۸-۰۸-۱۶

رییس پلیس پیشگیری از پلمپ ۶۳ واحد مسکونی که محل اسکان معتادان در محدوده میدان امام حسین شده بود خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه طرح انظباط اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: طرح انضباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اخطار ده روزه دادستانی برای تخلیه این منازل تصریح کرد: حدود ۶۳ واحد در ۳۷ خانه مجردی پلمب شد، در یکی از خانه‌ها ۳۰۰ نفر سکونت داشتند که به طور متوسط شبانه ۳۰ هزار تومان برای اجاره هر نفر پرداخت می‌شد.

به گفته رییس پلیس پیشگیری پایتخت طبق هماهنگی با مرجع قضایی این طرح‌ها در سطح پایتخت انجام خواهد شد.

پلمب خانه‌‌های مجردی در شرق تهران؛ عملیاتی علیه مجرمان یا بی‌خانمان‌ها؟! + عکس

خانه‌هایی در دوروبر میدان امام‌حسین، در شرق تهران، که پلیس آن‌‌ها را «خانه‌های مجردی‌» خوانده که بنابر گزارش ایسنا،  «اتاق‌های‌شان از سوی مالکان‌شان به معتادها و دزدها اجاره داده می‌شده»، امروز پلمب شده‌اند.

اما برخی رسانه‌ها، ازجمله جهان‌نیوز در گزارش‌هایی از این عملیات پلیس از قول برخی ساکنان این خانه‌ها نوشته‌اند که آن‌ها در بازار کاسبی دارند اما گرانی کرایه خانه در تهران، سبب‌شده آن‌ها برای خواب‌‌ِ شب‌‌ها به این خانه‌ها که شبی ۵۵هزارتومان اجاره  داده‌می‌شوند، بیایند.

▫️پلیس گفته  ۱۰روز برای خالی‌کردن این خانه‌‌ها به مالکان مهلت داده ولی امروز ۳۷خانه‌ای که خالی نشده‌بود، پلمب شده و در روزهای آینده هم این عملیات ادامه دارد./ روزآرور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *