پروانه سلحشوری: این تلویزیون ایران از کجا آمده است؟

By | ۱۳۹۸-۰۹-۰۴

خانم سلحشوری نماینده مجلس ایران با انتقاد از نحوه پوشش خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌گوید «این تلویزیون نه رسانه ملی‌ست و نه متعلق به مردم است، چراکه اصلا افکار عمومی و حرف مردم را منعکس نمی‌کند».

خانم سلحشوری در گفت‌وگویی با ایلنا افزوده: به شخصه نمی‌دانم که [تلویزیون ایران] از کجا آمده است! به نوعی جزیره‌ای‌ست که فقط اخبار مختص به عده‌ای را پوشش می‌دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید «اکنون هم که تقریبا تمام نظام با هم متفق‌القول هستند و برنامه‌هایی در حال اجراست که اساسا از نظر من افکار عمومی در آنها معنی ندارد، که حال بخواهند مناظره‌ هم برای آن برگزار کنند».

او البته تاکید کرده باید «مناظره‌هایی برگزار شود» چون در آن صورت «قشری که فکر می‌کنند نادیده انگاشته شدند،‌ احساس دیگری پیدا می‌کنند».

عضو مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه تصمیم‌گیری‌ها می‌گوید «تصمیم‌گیری‌ها به صورتی انجام می‌شود که اساسا در آنها مردم به صورت افرادی که چیزی نمی‌دانند، فرض می‌شوند. به نوعی که انگار، چینش قدرتی وجود دارد که فکر می‌کند دانایان کشور هستند و خیر و صلاح کشور را تشخیص می‌دهند. به این ترتیب آنها هستند که باید تصمیم بگیرند و مردم هم باید تبعیت کنند».

خانم سلحشوری چندی پیش در واکنش به افزایش ناگهانی بهای بنزین نیز گفته بود «مدت‌هاست مجلس در راس امور نیست» و «مجلس بعدی را تعطیل کنید».

افزایش بهای بنزین به اعتراضات گسترده و مرگباری در سراسر ایران انجامید، قطعی کل اینترنت را همراه آورد و واکنش‌هایی را در سراسر جهان برانگیخت.

با این حال مقام‌های جمهوری اسلامی هنوز واکنش چندانی به گزارش‌ها از آمار بالای کشته‌شدگان طی چند روز اعتراض نداده‌اند.

رهبر جمهوری اسلامی به‌کلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از نظردهی و مخالفت با افزایش بهای بنزین منع کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *