پروانه سلحشوری, نماینده مجلس ایران: بین جان باختگان نوجوانان هستند که بسیار تاسف‌آور است

By | ۱۳۹۸-۰۹-۱۱

پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس ایران در رابطه با اعتراضات اخیر این کشور اعلام کرد: “مشاهده می‌کنیم بین جان باختگان نوجوانان هستند که بسیار تاسف‌آور است. با توجه به همین شرایط و اتفاقات بود که ما خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب شدیم”.

به گزارش خبرگزاری “ایلنا”، وی درباره اینکه آمارهای افراد بازداشت شده و یا جان باخته بسیار با یکدیگر اختلاف دارد، گفت: قصوری که در این زمینه رخ می‌دهد عدم اطلاع‌رسانی دقیق است، من به شخصه تلویزیون نگاه نمی‌کنم اما گفته می‌شود اخبار به شدت یک سویه است که همین امر مردم را به سمت منابع دیگری سوق می‌دهد، آن هم منابعی که مشخص نیست صحت اخباری که بیان می‌کنند در چه حدی است.

سلحشوری تصریح کرد: مردم عصبانی و سرخورده هستند،‌ در این چند روز تحقیر شده‌اند. فشار اقتصادی از یک سو سرخوردگی از سوی باعث شده است امروز فکر کنند انسان بودن‌شان کتمان شده است.

وی افزود: نادیده گرفتن مردم بسیار خطرناک است، تصمیم‌گیران باید بدانند این کار چه عواقبی دارد، شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد.

این نماینده مجلس ایران اظهار داشت: کشور در شرایط خوبی به سر نمی‌برد ما باید برای مردم احترام قائل شویم به همین خاطر مجلس باید هوشیارانه عمل کند.

گفتنی است شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در 15 نوامبر (24 آبان) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت بنزین افزایش یافته و با سهمیه‌بندی ارائه خواهد شد، در پی آن اعتراضات گسترده‌ای در این کشور صورت گرفت که بنا به گزارش سازمان عفو بین‌الملل طی آن 161 نفر کشته شدند. این در حالی است که در جریان این اعتراضات حدود 7000 هزار نفر نیز بازداشت شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *