خداحافظی محسن تنابنده از تلویزیون؛ ارسطو هم خداحافظی کرد!

By | ۱۳۹۸-۱۰-۲۵

در ادامه موج خداحافظی هنرمندان با صداوسیمای ایران، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر، دو شخصیت اصلی سریال پایتخت نیز در اعتراض به توهین به سینماگران از صداوسیما خداحافظی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، محسن تنابنده، بازیگر نقش “نقی” در این سریال اعلام کرد، پس از پایان تصویربرداری سریال “پایتخت شش” دیگر هیچ‌گونه همکاری با تلویزیون نخواهد داشت.

او افزود: «حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری “پایتخت شش” نداریم وگرنه می‌خواستم همین الان همکاری‌ام را با تلویزیون به اتمام برسانم.»

احمد مهران‌فر، بازیگر نقش “ارسطو” نیز اعلام کرد، “پایتخت شش” آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود. او گفت: «به دلیل توهین‌هایی که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.»

محمد صادق کوشکی، فعال فرهنگی اصولگرا در پی دعوت رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان سینمای ایران به شرکت در مراسم یادبود جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی، در شبکه افق گفت: «خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می‌رسید. شاید هم خوشش می‌آمد شاید دوست داشتی…»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *