خانم زینب ابوطالبی , زندگی سلحشورانه با لندکروز لاکچری!

By | ۱۳۹۸-۱۰-۲۵
رسانه را رکن پنجم دموکراسی می‌دانند و مهم‌ترین کارکرد آن ترویج آزادی بیان و انتشار آزاد اطلاعات بدون جانبداری از گروه خاص است. گرچه در جهان رسانه همواره دستخوش بازی‌های سیاسی بوده است، اما به نظر می‌رسد در کشور ما به ویژه طی یک دهه اخیر این رسانه کارکرد واقعی خود را از دست داده و تبدیل به ابزار و تریبون گروهی خاص شده است عملکرد این نهاد در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و پیش‌تر از آن حادثه کرمان نیز چنین بود.
رویداد۲۴ – شادی مکی
آخرین پرده برنامه‌های خاص صدا و سیما سخنان زینب ابوطالبی در شبکه افق بود که به این نتیجه رسیده بود هر کس مثل او نیست، باید از ایران برود: «اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند از ایران برود، برود به جایی که آن رفاه هست اگر هم اعتقاد دارد باید جدی وارد میدان شود. امروز همه ایرانیان به نوعی زندگی سلحشورانه احتیاج دارند»
این سخنان واکنش‌های زیادی را در میام افکار عمومی داشت. یاشار سلطانی روزنامه‌نگار در توییتی نوشت: «همه چیز را می‌توانید مصادره کنید اما ایران را نمی‌توانید.»
نادر فتوره‌چی در توییتی نوشت: «شواهد نشان می‌دهد شما بیشتر میل به زندگی در کشورهای دیگر دارید تا مردم ایران.» میثم سعادت روزنامه نگار نوشت: «ما از ایران نمی‌رویم، ایران را از اینگونه افکار پس می‌گیریم.»
بهروز شجاعی روزنامه‌نگار در حساب توئیتری خود می‌نویسد: «از خانم ابوطالبی که اینقدر دنبال زندگی سلحشورانه هستند و می‌فرمایند هر که در این حلقه نیست ایران را ترک کند، یک سوال دارم، قیمت لندکروز امروز چند است و داشتن خودروی لندکروز هم آیا جزو شرایط زندگی سلحشورانه است؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *