مرگ ناگهانی جهان پهلوان سیامند رحمان، دفن شبانه بخاطر شیوع کرونا؟

By | ۱۳۹۸-۱۲-۱۲

رکنا: سیامند رحمان قویترین مرد پاراوزنه برداری جهان که سابقه سه دوره کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک را در کارنامه داشت بر اثر ایست قلبی درگذشت. با توجه به اینکه اعلام کرده اند پیکر این قهرمان امشب بخاطر شیوع بیماری کرونا بدون تشریفات دفن خواهد شد شایعاتی مبنی بر کرونایی بودن این قهرمان مطرح شده است.

سیامند رحمان قوی‌ترین مرد جهان شامگاه امروز یکشنبه براثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت. یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمارستان خبر درگذشت این ورزشکار پرافتخار پارالمپیک ایران را تأیید کرد.

ملاخضری مسئول بخش اورژانس بیمارستان اشنویه در مورد جزئیات این اتفاق گفت: عصر امروز از منزل وی با اورژانس تماس گرفته شد که بلافاصله تیم پزشکی به محل اعزام شد و در مسیر انتقال به بیمارستان عملیات احیا آغاز شد اما متاسفانه در ساعت 19:10 دقیقه این عملیات بی اثر ماند و سیامند رحمان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در ادامه اخبار فضای مجازی خیلی زود به سمت مرگ دردناک سیامند رحمان عزیز سوق پیدا کرد. اظهارنظرهای مردم در قالب کامنت و توئیت مرگ سیامند را به کرونا ربط دادند.

حالا مشخص نیست آیا واقعا سیامند رحمان براثر مبتلا شدن به ویروس کرونا درگذشت یا علت ایست قلبی این پهلوان دلیل دیگری دارد. سیامند در طول زندگی قهرمانی اش به دلیل وزن بالا و مشکل قلبی هرچندوقت یک باری خبر بستری شدن وی به گوشمان می رسید.

حالا دوباره مردم ایران به خصوص جامعه بزرگ ورزش عزادار شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *