سیرصعودی ابتلا به کرونا در خوزستان 

By | ۱۳۹۸-۱۲-۲۵

سیرصعودی ابتلا به کرونا در خوزستانسخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مبتلا شدن ۴۸ مورد جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی احسان پور اظهار داشت: موارد جدید در شهرستان های استان به تفکیک ۱۱ نفردر اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر دزفول، ۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴ نفر رامهرمز، ۲ نفر بندر ماهشهر و شهرستان های باوی، شوشتر، کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده تا مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یابد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار از شهرهای باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد. در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

احسان پور با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفرهای خارج استانی به خصوص سفرهای هوایی مشاهده شده، گفت: از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت نیاز ضروری به مسافرت های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

آمار ۲۲۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۲۴ اسفند ۹۸ به تفکیک شهرهای استان، اعلام شد. آمار تفکیک شده به شرح زیر است:

اهواز: ۹۵ مورد
آبادان: ۲۶ مورد
شوشتر: ۱۹ مورد
اندیمشک: ۱۶ مورد
دزفول: ۱۴ مورد
خرمشهر: ۸ مورد
شادگان: ۸ مورد
بندر ماهشهر: ۶ مورد
بهبهان: ۵ مورد
رامهرمز: ۴ مورد
مسجد سلیمان: ۳ مورد
شوش: ۳ مورد
باوی: ۳ مورد
اندیکا: ۲ مورد
امیدیه: ۲ مورد
هندیجان: ۲ مورد
کارون: ۲ مورد
گتوند: ۱ مورد
باغملک: ۱ مورد
رامشیر: ۱ مورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *