فاجعه کرونا در ایران در حال رخ دادن است

By | ۱۳۹۹-۰۱-۰۲

اگر هرچه سریعتر مدیریت بحران کرونا در ایران به دست نهادهای بین المللی سپرده نشود، با فاجعه ای بزرگ مواجه خواهیم شد. امروز اعلام شد برغم توصیه‌های پزشکی، در سه روز منتهی به اول فروردین ماه حدود سه میلیون مسافر از استان های درگیر کرونا در ایران خارج شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز می گوید: پیش بینی می‌کنیم حدود ۷۰ هزار نفر در خوزستان بر اثر کرونا قربانی شوند. (فیلم زیر)

در این میان روحانی و ظریف بدستور خامنه ای در حال ارسال پیام به دلالان بین المللی هستند تا شاید بتوانند رژیم غرق در بحران جمهوری اسلامی را از سقوط نجات دهند.

از نامه نگاری ها و درخواست های ملتمسانه روحانی و ظریف چنین برمی آید که کرونا بعنوان یک بحران جدی سراپای حاکمیت را فراگرفته است. البته آنها از گفتن این موضوع ابایی ندارند که بگویند به‌ دلیل تحریم‌ها است که میزان تلفات در ایران بالاست؛ اما مردم به‌ هیچ‌ عنوان فریب مانورهای سیاسی رژیم ملاها را نمی‌خورند و مسبب یک تا صد ورود و رشد ویروس و مرگ‌ومیر در کشور را حاکمان جمهوری اسلامی می‌دانند.

مردم ایران می‌دانند که چگونه پاسداران خامنه ای با مراودات با چین و پرواز هواپیماهای ماهان در حالی‌که همه کشورها این رابطه را قطع کرده بودند، باعث ورود کرونا به کشور و به‌ دلیل قرنطینه نکردن باعث شیوع و گسترش آن شدند. به‌ همین دلیل است که مردم ایران تنها راه مبارزه با ویروسی به نام کرونا و یا هر ویروس دیگری را قبل از هر چیز نابودی کرونای ولایت می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *